Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Stockholm torsdag?
-
yepp, ses där om det blåser. Räknar med att komma loss ca 13.00.
Försök få med drönaren på Skidsport.
//Mac
-
Om det är NV eller mer nordligt, är inte Sandvikens brygga längst ner på södra björkfjärden ännu bättre?
/Anders
-
Kommmer om prognosen håller i sig, slår dig en puck senare! Har Nicke blivit negerkung än?
/Krille -
Ok, det verkar vara förmiddag – lunch som gäller om man ska smaka vind imorrn.
Följande enligt wetteronline (vindstyrkor i Bft för Stockholm), stämmer bra med halo:
mogon W 6-7
lunch NW 5-6
eftermiddag/kväll W 4Så nu till frågan – är det några som kommer att vara ute i Stockholmstrakterna imorrn förmiddag/lunch och var i sådana fall? Roligare när man är flera!
Surfa På!
-
Tjenare!
Kommer nog att ta ledigt efter lunch om det visar sig att det blåser. Har lite dålig koll på bra ställen för den riktningen, så bestäm en plats så dyker jag upp vid 13-tiden.
/Danne -
Tjena!
Ett kanonställe på SW är Rangsta, mellan Fituna och Torö. Frågan är bara om man inte skall åka upp till Tungsurfarna. Bara övertyga “drönaren på bromma & co” att det går att åka till v-kusten från Gävle åxå så blir vi några stycken. Rullsand kan nog gå av om inte vinden avtar för fort i morgon.
/Krille
Ps, Det blåser 12,5 SW på Torö just nu, varför sitter man i den här jungeln, tror det är dags att sticka , nån som skall ut? Ds -
*Snyft*
Lånat ut bilen, hur kunde jag vara så dum… -
Klart ni ska komma upp till oss och få lite norrlandsvindsurfing* i kroppen.
Jag och Mac har laddat i fleran dagar nu.* norrlandsvindsurfing=lite större av allting myggor, vågor och tyngre vind =)
Nik TS
-
Johan!!
Gäst10 oktober, 2001 vid 12:45Tidigt var ordet, saxat från SMHI:
Från i natt väst eller nordväst ökande till kuling 15-20, under morgontimmarna möjligen storm 25. Torsdag eftermiddag långsamt avtagande. Måttlig till god sikt, tidvis regn.STORM!!?… Va faan, överdriver de som vanligt eller?
Det vore ju såååå kul om det stämde, jag kommer iallafall sjukskriva mig.//Johan
-
Erstan (Erstaviken) kommer gå av imorrn!!!
Kör där imorrn förmidda
Logga in för att svara.