Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › [Stockholm] Trotsa kylan på fredag fm?
-
[Stockholm] Trotsa kylan på fredag fm?
stenevinge svarade 12 år, 4 månader sedan 12 Medlemmar · 38 Svar
-
oj oj oj ,, självklart funkar det för mig:-) det måste funka ,,, jag har bara ett 4,4 men det måste funka ,,, DU bestämmer , men Kärringviken låter lockande, lite hopp och studs , men det är det där med kylan ,,, men DU bestämmer Oscar:-)
/ Christian Stenevinge
-
Kärringviken blir det för mig hoppas det blir fler där ! Åker ner mitt på dagen
-
I Kärringviken lär det vara packat i morgon, men det kan vara bra det för det är STORM! ut ifall det händer något så är vi flera där ……
Om man tänker segelmässigt så lär jag behöva vara på Torö där det blåser mindre än Dalarö enligt Windguru..
Har inte så litet segel, tänkte testa med ett 8,0 kvm2 vad tror ni? hahahaha -
Det blir Dalarö för mig , har en ny 4.2 som ska testas, kan bli stor för räkan . Försöker vara där vid 11 tiden. Hoppas på att vi blir fler där / Peter
-
Har velat fram och tillbaka hela dan, har svårt att bestämma mig 🙂
Det får bli kärringviken, måste få lattja lite med min nya (gamla) freewave och testa lite vågor, trots det kalla vädret….
Kommer vara där senast 13:30.
-
Försöker nog satsa på morgonsurf imorrn (tisdag) i Kärringviken. Hinner nog inte idag… Nån annan som har samma planer??
-
Finns det någon direkt-rapport om läget på Torö, Stenstranden – Kärringviken ???
-
16,8 m/s SV i medelvind på landsort just nu….räcker och blir över antar jag 🙂
-
Om jag löser dagislämningsproblemet så skulle morgonsurf i kärringviken sitta som en fläskläpp! Nån annan som redan vet att dem ska dit på morronkvisten får gärna göra ett inlägg…
-
Kärringviken levererade 22 m/S s-sv och det var vansinnigt !!!
-
På stranden idag pratades det friskt om morgondagen (tidig morgon). Själv kommer jag inte loss från dagislämning och föräldraledighet, men tror inte du blir ensam med den vågproggen…
Logga in för att svara.