Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing [Stockholm] Trotsa kylan på fredag fm?

• johanb

Medlem
    29 oktober, 2012 vid 21:52

Definitivt morgonsurf! Det var grym vind ikväll/em och förhoppningsvis bättre vågor imorgonbitti. Jag är i k-viken senast kl 7.00. //Johan

• marangen

Medlem
    29 oktober, 2012 vid 23:08

Bra där johan:). Kl ställd på 05:40!

• johanb

Medlem
    30 oktober, 2012 vid 04:35

Härligt. rullar om 15 min.

• maca

Medlem
    30 oktober, 2012 vid 11:09

Hur var morgonsurfet/vågseglingen?
    /André

• johanb

Medlem
    30 oktober, 2012 vid 15:53

Det var ett par m/s mindre än igår em så 4.0 var perfekt (men körde självklart 4.5:) Vågorna var som igår eller något bättre… Vi var tre som körde mellan kl 7-10. Skoj var det//Johan

• maca

Medlem
    30 oktober, 2012 vid 17:35

Hatten av för det. Hmmmm, torsdag e d dax igen ser jag. Ska se om jag kan komma loss…

• goran-r

Medlem
    30 oktober, 2012 vid 21:10

Lägger upp några bilder från mitt besök på Torö i morse.

• marangen

Medlem
    30 oktober, 2012 vid 23:23

Strongt Göran att komma ut i ottan och fota!! Kan inte varit helt skönt och sitta och glo på tre amatörer i ett par plusgrader och regn…

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing [Stockholm] Trotsa kylan på fredag fm?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.