Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing stockholmare i skåne.

• liljedahl

Medlem
    15 september, 2007 vid 20:19

…jag har ingen som helst aning om var stockholmarna håller hus, men jag kan meddela att din hängsele befinner sig i Martins bil just nu (i alla fall tog vi hand om en som såg ut som din). Och om du sover ruset av snabbt nog imorron kan du nog få tillbaka den i Habo vid lunchtid!

Skål!

• hovang

Medlem
    15 september, 2007 vid 20:19

Henke du glömde inte din sele i skanör idag? Om inte så har jag någon annans sele i bilen…

• skejtar_henke

Medlem
    16 september, 2007 vid 08:22

jo den är min.. Tackar som fan att ni tag hand om till mig.

• eddie

Medlem
    16 september, 2007 vid 12:56

Henke för faen… jag har ju sagt till dig att inte ha selen pa dig nar du ar ute och festar.

• skejtar_henke

Medlem
    16 september, 2007 vid 15:55

jag vet… Men måste ju ha nått som håller in magen

• jonaish

Medlem
    16 september, 2007 vid 17:59
    skejtar_henke;415231 wrote:
    Vi vet att ni är här och att ni är berusade. Men vad fan har ni för nummer och var ska ni ikväll….

henke o melker

henke ringer: 0706153487
    melker ringer: 0768941728

Jag ska modda brädan å göra läxorna jag har fått av krilles morsa…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA