Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Stockholmsurf söndag 19 April
-
Seglade Österskär med 7.5 runt 15-17-tiden. Riktigt byigt upp och ned. Slörade snabbt iväg på tok för långt i en by för mitt eget bästa (fick typ harva kryss hem resten av tiden…).
Men vad vansinnigt kul det var!Skulle vara intressant att veta om Brevik också var byigt eller om det är Österskär som har för mycket stränder runt sig som förstör vid väst.
-
Tänkte köra en insmitare, Gotland levererade bra nu på eftermiddag/kväll. Mellan 16.30-17.30 var det riktigt bra drag i 5.4at. Fler som vart ute i dag på öijn?
GL
-
Björkvik var också perfekt idag!
Lyckades klämma in en timme mellan vårstädning med tomtägarförening och födelsedagstårta hemma.
Superfint väder och ibland helöverriggad med 5.4.
Kl. 5 var det fortfarande 10-12m/s.Var helt själv ute, härligt, men också jättejobbigt – alla jippninjas var på mig…
Tadaa! Sverigepremiären grejad.
-
Skit att man missar en sån bra dag, var det några prognoser som visade på det innan helgen, tyckte att jag kollade…..:-(
-
mexi_;541570 wrote:Skit att man missar en sån bra dag, var det några prognoser som visade på det innan helgen, tyckte att jag kollade…..:-(
Windguru träffade rätt bra.
Logga in för att svara.