Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing StoneAndWater i Läjet imorgon

• StoneAndWater i Läjet imorgon

Publicerad av robrox på 4 oktober, 2008 vid 16:26

Imorgon fotar jag i Läjet på FM i första hand Gustav men så klart att jag trycker av på er andra oxå om ni kör förbi eller kör feta grejjer. Jag kommer stå på piren och fota mellan 0900-1200.

Nu kan man få bilderna som posters. Varför inte se till att hamna på bild så kan ni sätta er själva på väggen sen.

PZ och ses imorgon Robert

holma44 svarade 16 år, 6 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • danneman

Medlem
    4 oktober, 2008 vid 17:26

wrf.nu öka du på med 20 pers direkt kommer bli trångt.. :crazy:

• holma44

Medlem
    4 oktober, 2008 vid 20:26

@RobRox 505058 wrote:

Imorgon fotar jag i Läjet på FM i första hand Gustav men så klart att jag trycker av på er andra oxå om ni kör förbi eller kör feta grejjer. Jag kommer stå på piren och fota mellan 0900-1200.

Nu kan man få bilderna som posters. Varför inte se till att hamna på bild så kan ni sätta er själva på väggen sen.

PZ och ses imorgon Robert

Lycka till Robban!!!
    Ser ju inte helt roligt ut om man kollar dmi.
    Verkar droppa av helt på dagen för att sen komma tillbaka när mörkret infaller. Hoppas att dom har fel grrrrrr.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing StoneAndWater i Läjet imorgon

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.