-
stoneandwaters bilder från läjet 27/2
Nu är dagens bilderna från Läjet klara och ligger ute på SAW gå genast dit och kolla in dem.
PZ Robert
Här är några snabbprov
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › stoneandwaters bilder från läjet 27/2
Nu är dagens bilderna från Läjet klara och ligger ute på SAW gå genast dit och kolla in dem.
PZ Robert
Här är några snabbprov
Grymma bilder Robban å grymt surfat Gurra, jag stog själv på stranden å dreglade å förbannade min halv trasiga våtdräkt, vill ju oxå ha kul ute i wavesen, men det kommer…
fan vad du äger Gurra Ska bli Intressant å se hur det går för dig på Waveclassic i år..
Det gäller att hålla huvudet kallt när man seglar i Lejet :tongue:
Tack Danneman, men när du ser filmen så ser jag inte så grym ut. Bilder är mer tacksamma på så sätt 😀
Tack för de fina bilderna Robert. De blev verkligen bra.
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › stoneandwaters bilder från läjet 27/2
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.