-
STOOOORM!!
Nu blåser det till igen. Varning för orkanbyar längs sydkusten och mellan 22-28 i övriga södra sverige. Man skulle haft en 3.5 eller nåt!
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › STOOOORM!!
Taggad: trappstã¤d stockholm, trappstã¤dning.
Nu blåser det till igen. Varning för orkanbyar längs sydkusten och mellan 22-28 i övriga södra sverige. Man skulle haft en 3.5 eller nåt!
Jippi! Fick bara smaka på starten av stormen i söndags, var tvungen att jobba resten av veckan…*usch & fy* Nu kanske jag äntligen kan få användning av 2.9-seglet fr Fuerte, det har inte luftats på ett tag!
Prognosen säger 30-35 m/s. Du får nog tom fota till 2.9:an…
Jag skulle nog behöva skifta siffrorna till ett 9.2 istället, för här på v-kusten lyfter knappt nylonflaggorna…
Nej, de där 20 m/s som skulle komma till sthlm dök inte heller upp.
/Robin
Det blåste 40 m/s i skåne, Men jag vet ingen som var ute och seglade. Några träd rut huset i centrala Lund trillade under fredags kvällen
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › STOOOORM!!
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.