Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stoppa INTE in brädan i Bastun!!

  • gutegustav

    Medlem
    17 oktober, 2003 vid 16:10

    jag blev bestulen på mina surfgrejer i somras och då fick jag ut det på försäkring. Men det är ju inte riktigt samma sak

  • sunil

    Medlem
    17 oktober, 2003 vid 17:02

    om du är säker på att det inte e nåt vatten i brädan e de inga problem, men de får ju inte börja frysa inne i brädan…

  • skarabe

    Medlem
    20 oktober, 2003 vid 10:11

    Det skiljer sig naturligtvis de olika försäkringsbolagen emellan. Sök efter försäkring på konfen så kommer du att hitta hur mycket diskussioner om detta som helst. Räkna inte med att hemförsäkringen täcker surfprylarna dock..

  • orre

    Medlem
    20 oktober, 2003 vid 17:53

    hejsan, när jag bodde i florida så hade vi jätte problem med att brädorna blåste upp sig som ballonger! det gälde at inte har ex mörk blåa brädor eller svarta bord bags… det där med bublan på under sidan går nog att laga. jag brukar bora ett håll i bublan sen med en spruta injectcera epoxy i bublan. full bublan helt med epoxyn. Lycka till med brädan!!!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stoppa INTE in brädan i Bastun!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.