Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Stor Eloge Till Robsport

• Stor Eloge Till Robsport

Publicerad av jonase på 7 augusti, 2007 vid 17:09

Måste ge Robert på Robsport en stor eloge. proffsigare återförsäljare har jag aldrig varit med om. tidigare trodde jag att reklamation inte va ett alternativ när det gällde kitegrejer. tidigare återförsäljare har sagt ”not my problem”. men Robert fixa både min trasiga chickenloop och min trasiga drake. helt otroligt. Stort tack Robert. kommer aldrig gå till en annan återförsäljare. hos mig har du en kund for life/ mvh Jonas/gotland custom kiteboard

langens_kite svarade 17 år, 7 månader sedan 6 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • sourra

Medlem
    7 augusti, 2007 vid 18:49

Robban är grym! Får man se honom på kitepuben?

• skejtar_henke

Medlem
    8 augusti, 2007 vid 07:25

Kul att höra att det finns trevliga männsikor.

• tote

Medlem
    8 augusti, 2007 vid 09:16

Gott att Robban får den cred han förtjänar! :laugh: Kan bara hålla med JonasE på alla punkter.
    Om ni övriga som går i kiteköpartankar får en tiondel av den service och schyssta bemötande som jag fått kommer ni bli grymt nöjda!
    Kör hårt Robban!
    / Tompa

• dabban

Medlem
    9 augusti, 2007 vid 20:00

Säger detsamma . tack för det ditt sjyssta pris på tablas brädan ! .

• langens_kite

Medlem
    9 augusti, 2007 vid 20:25

@JonasE 403542 wrote:

Måste ge Robert på Robsport en stor eloge. proffsigare återförsäljare har jag aldrig varit med om. tidigare trodde jag att reklamation inte va ett alternativ när det gällde kitegrejer. tidigare återförsäljare har sagt ”not my problem”. men Robert fixa både min trasiga chickenloop och min trasiga drake. helt otroligt. Stort tack Robert. kommer aldrig gå till en annan återförsäljare. hos mig har du en kund for life/ mvh Jonas/gotland custom kiteboard

Skulle villa veta vilka butiker/säljare/importörer som sagt ”not my problem”.
    Är då inte ett sätt att bemöta kunder som jag vill förknippas med de märken som jag säljer. Har själv lagt ner tid på att laga drakar gratis som jag inte ens har sålt. Om vi hjälps åt borde de som inte är seriösa försvinna.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Stor Eloge Till Robsport

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.