-
stor freestyle fena tuttle, var köper man?
var köper man en stor freestyle fena tuttle?
mvh
ebh@telia.com
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › stor freestyle fena tuttle, var köper man?
var köper man en stor freestyle fena tuttle?
mvh
ebh@telia.com
tja, curtis gör alla fenor till alla boxar, jag tog hem min från USA, dock i classic box, Curtis freestyle II fenan är helt grym. största storleken när jag fixade min var 27cm, men nu finns 30cm, det är dessa fenor matt pritchard använder.
om du är sugen på en skicka ett mail till Bill bill@gsport.com
Dóck tror jag inte att det ska vara svårt att få fram en på enklare sätt, tekkno har tillexempel TNT STYLOMATIC i 25 cm utförande, surfcompaniet ska inte ha några problem med att ta hem tekknos prylar.
Är man beredd att lägga lite extra $$$£££$$$ är det inga problem att få fram de bästa fenorna oavsett box.
Vad behöver man en så stor freestyle fena?
min 22cm bettar ungefär lika bra som en freeride fena på 30cm…
en 30cm fstyle borde ju då kunna köras på upp till kanske 8,0…men då e d ju inte så mkt freestyle i seglingen längre…
eller va e tanken med din fena? *nyfiken*
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › stor freestyle fena tuttle, var köper man?
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.