Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Stora segel & långa master

Taggad: 

• swe-16

Medlem
    5 november, 2001 vid 09:16

Både Fiberspar och NP har långa bommar i sortimentet redan nu. Tror dock att det kan vara idé att beställa snarast om man vill vara säker på att ha framåt vårkanten.
    /Per

• anonym-anvandare

Medlem
    5 november, 2001 vid 10:32

Angående Fiberspar så finns redan nu en 250-308 bom och 550 master.

/Jonas

• dr-masse

Medlem
    5 november, 2001 vid 11:33

Ah, jag minns en tid när jag skrattade högt åt det faktum att min första bom (till min Johnny Myrin, ah!) var lika lång som min första fun-board, 270 cm.

Jag skall sluta med det nu. 308 lång bom, jösses. Nu får man tjacka ny bil för att få in bommen. Tiderna förändras…

Surfa På!

• anonym-anvandare

Medlem
    5 november, 2001 vid 13:33

Har kollat på både NP och fiber`s hem sida men hittar inget!

• anonym-anvandare

Medlem
    5 november, 2001 vid 23:38

Om reglene for Formula blir endret til å begrense seilstørrelsen til 12.5 så kommer man vel kanskje også til å begrense bomlengden til 300 cm.

• anonym-anvandare

Medlem
    6 november, 2001 vid 09:59

Reflex 6000 550/38 finns redan i Sverige och bommarna fanns för lev innan VM.

/Jonas

• anonym-anvandare

Medlem
    7 november, 2001 vid 10:52

Går det att beställa fiberspars längsta bom nu hos er surfman.
    eller ska man vänta till vår kanten

• anonym-anvandare

Medlem
    7 november, 2001 vid 10:54

Det går att beställa redan nu, dock dyker leveransen upp i slutet av Feb -02.

/Jonas
    0707-166690

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Stora segel & långa master

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.