Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Storlek Mystic Firestarter?

• Storlek Mystic Firestarter?

Publicerad av smellslikeroses på 27 maj, 2011 vid 19:28

Finns det någon typ av storlekstabell för firestartern? Ska självklart testa den själv innan köp, men då den är begagnad vill jag gärna veta på ett ungefär hur stor den är, så man inte åker och provar i onödan. Kan en S passa mig som är tjej, 1,70 och med midjemått 70?

jenselias svarade 13 år, 9 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • jenselias

Medlem
    27 maj, 2011 vid 21:09

Ja S borde vara rätt storlek för dig. Men prova även andra modeller. Jag har ingen aning hur mycket skillnad det gör med modeller specifikt för kvinnor eller män. Man får väl anta att det gör en del. Är det någon killsele som borde funka bra även för tjejer så är det nog Firestarter.

• molle73

Medlem
    30 maj, 2011 vid 08:49

Bra val av sele. Prova dock , min kompis kör Firestarter M och är en kille på 175+..
    Kolla oxo på Pat Loves värsting, min fruga kör den och den är super.

• plattvatten

Medlem
    31 maj, 2011 vid 12:00
    smellslikeroses;657077 wrote:
    Finns det någon typ av storlekstabell för firestartern? Ska självklart testa den själv innan köp, men då den är begagnad vill jag gärna veta på ett ungefär hur stor den är, så man inte åker och provar i onödan. Kan en S passa mig som är tjej, 1,70 och med midjemått 70?

Jag tog just sonder min Firestarter, kolla stygnen efter 500 timmar. Mitt i en kiteloop slets spreaderbaren av pa bada platserna dar de har sytt fast remmarna. 14 m/s syd RPM 12 a, Torkelstorp, sol 25 grader iford shorty. Ny Eld sokes size L black on black. Ngn som saljer?

• jenselias

Medlem
    31 maj, 2011 vid 12:12
    Plattvatten;657538 wrote:
    Jag tog just sonder min Firestarter, kolla stygnen efter 500 timmar. Mitt i en kiteloop slets spreaderbaren av pa bada platserna dar de har sytt fast remmarna. 14 m/s syd RPM 12 a, Torkelstorp, sol 25 grader iford shorty. Ny Eld sokes size L black on black. Ngn som saljer?

Oj jäklar! Även om den är himla gammal och utan garanti borde du ta ett litet snack med Kent på On Top. Han vill nog veta vad som hänt och ev. skicka tillbaka det trasiga för att de ska se och förbättra ännu mer, om det går.

Jag har M 2008 att sälja.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Storlek Mystic Firestarter?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.