Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Storlek på freestyle fena

• jeppo_f

Medlem
    10 december, 2006 vid 03:24

Till freestyle med 5.8 och 5.2 använder jag en prolimit 22-fena och det funkar bra, i alla fall så länge man inte lägger fetetryck på bakfoten.
    Ska du köra 6.3 kanske du bör lägga på nån centimeter.
    Prolimitfenan är iofs ganska smal, så hittar du en fet liten fena kan nog den också fungera.

/jeppo

• emil_h

Medlem
    10 december, 2006 vid 08:16

T.ex. mfc freemove 23 el 25 är nog lagom.

• stickan

Medlem
    10 december, 2006 vid 17:23

Kör ProLimit 22 på min Compstyle 246 (110 liter) med 6,2 och tycker det funkar klockrent! Släpper nån gång ibland när det är dåligt tryck men absolut inte besvärande!

Mvh Stefan

• soulsurferusa

Medlem
    11 december, 2006 vid 16:24

jag kör en Gsport Freestyle T_1, 24cm, avakapat till 21.5cm. Den använder jag från 6.0 till 5.0.

• Oregistrerade

Gäst
    11 december, 2006 vid 20:10

U guys are way off for freestyle. Check forum på boards.co.uk og boardseeker.com! Selv kjører jeg avkappet 19cm på 6.3 og 17cm på 5.3 og 4.5 på min 110liters freestyle – og jeg er en fet gammel gubbe på 95kg. I PWA er 12-18cm vanligst. Det er IKKE noe problem å holde høyden og det er SÅ VANVITTIG mye bedre i spocks etc. Just try …

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Storlek på freestyle fena

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.