Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Storlek på kite till Australien?

• Storlek på kite till Australien?

Publicerad av anonym-anvandare på 30 november, 2003 vid 21:45

Kommer åka ner till Australien nu i December och undrar vilka storlekar jag behöver där nere. Ska hålla till i Sidney – Brisbane området, köra med bil dit. Väger 65kg och tacksam för svar!

lina svarade 20 år, 11 månader sedan 7 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • melker

Medlem
    1 december, 2003 vid 09:55

Åker också till Australien o exakt samma område fast i januari. Hoppas kunna klara mig med 15 o 9. Ska inte blåsa så mycket där dock.

• kotivoito

Medlem
    1 december, 2003 vid 20:37

Varför ska du inte blåsa så mycke där? Tänker du på blow jobs. Kanske?

Frågan var om man väger 65kg. Hur mycke väger du?
    December och January borde vara lika. Kanske?

Mypa

• fredde

Medlem
    4 december, 2003 vid 17:20

halloj!!!

åkte den biten förra vintern dec till mars…..
    hade bara en tolv med mig, det var ok men inte mer jag skulle väl säga att har man med 16 och 12 är det kanon det hände aldrig att jag var överriggad med min tolva så mindre behövs nog inte

• jott

Medlem
    4 december, 2003 vid 19:20

Hur fan orkar du? Du luktar ju scam lång väg… Frågan är bara vem som gömmer sig bakom din pseudonym. Jag tippar på att du håller ut i max två månader till..

• psychonauten

Medlem
    5 december, 2003 vid 10:49

Jag tror det kan blåsa olika på austrailen skulle tippa att en drake som tar mellan 0-35m/s skulle funka bra cool.gif

• lina

Medlem
    5 december, 2003 vid 11:53

jag ar i perth o lever loppan, ar jordens andra vindigaste stad wink.gif
    har varit har i 2 manader nu o de flesta har en kite mellan 12-14 som standard kite har,
    jag har en 7,5 o en 12a. jag vager 55 kilo sa det racker gott for mig.
    pojkvannen kommer dock ned till jul med en 17, sa tacker vi hela vindskalan, men jag lar inte ga ut med 17 har!

till alla er som fryser dar hemma, barfotasurfing i tuskosblatt vatten i solnedgang ar ordlost…… grin.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Storlek på kite till Australien?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.