Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing STORM? ICKE. KONFERENS!!!! reta mig bara

• anonym-anvandare

Medlem
    12 oktober, 2001 vid 14:29

Snobbig, ha, ha, don’t go there… Jag ska själv flytta till Gärdet snarast så fort SSSB har en lägenhet ledig. På Liiiiiiiidingö kan du gå i i princip varsomhelst, det ligger en båtklubb på vänster sida om bron sett från Ropsten, där brukar många surfa. Annars Askrikefjärden som ligger vid nordöstra delen av ön, där ligger som sagt Lidingö Vindsurfklubb, om det bor någon där vet jag ej.

Näsby Park gillar jag eftersom det är sandstrand och gräs och lätt att gå i. Något svårt att ta sig ut till där det blåser, men har du aldrig provat en 360 så kanske du får det om du försöker ta dig från stranden, vinden vrider sig ganska häftigt där.

Åk E18 mot Täby och sväng av vid Roslags Näsby (tror nog att det finns skyltar mot NP), tag vänster efter avfarten och fortsätt bara raaaakt fram tills du kommer till vattnet. Sväng upp vänster så kommer du runt, närmare vattnet.

Surf on!

Hanna

• q-lobo

Medlem
    13 oktober, 2001 vid 09:41

men bor du inte på lidingö då?

ok, kan du förklara en sak för mig…

om du har pluggat klart på ki och antagligen jobbar, vad fan ska du in på sssb och göra då? det finns ingen anledning och du får väl inte?

men du kanske ska doktorera?

och har du testat värmdö någoting?

• anonym-anvandare

Medlem
    13 oktober, 2001 vid 11:42

Pluggar 15 p även denna termin. Kalla mig galen, men jag ska bli läkare, vilket innebär SSSB i fem år till. Värmdö har jag testat, Baggensfjärden, är himla bra, bara svårt att hitta bra ställen att gå i. Hur brukar du ta dig till Värmdö, har du bil?

Hanna

• q-lobo

Medlem
    13 oktober, 2001 vid 18:38

läkare, hmmm… du kommer snart inse att du vill bli vad jag blir snart, dvs folkhälsovetare, ha ha. jo de e så att jag är uppväxt på värmdö så jag hittar där bättre än bin laden hittar i afghanistan. baggensfjärden är bäst att gå i från hamnen i backeböl se:

http://www.map.stockholm.se/kartago/hlp/frames_kartago_sth.htm

men om du nu flyttar till sssb på gärdet och det blir jerum så välkomnar jag dig som en värdig granne.
    /niklas

• q-lobo

Medlem
    13 oktober, 2001 vid 18:42

länken blev ju mongo!!!!! kolla attachmentet iställe

mvh

/niklas

• anonym-anvandare

Medlem
    13 oktober, 2001 vid 21:11

Det blir Hugin. Vet du hur 1 rum + kök ser ut på Jerum? Nåt att ha? Men alvarligt hur tar du dig ut och surfar från stan? Brädan under armen, bommen och masten under andra, våtdräkten på, KI-ryggsäcken på ryggen och busskortet mellan tänderna? Jag funderar på att antingen köpa kärra till cykeln eller moppe med kärra om jag flyttar. Nollhelg vad gäller vind, i morgon blir det klätterverket i Nacka!

Surf on!

Hanna

• q-lobo

Medlem
    14 oktober, 2001 vid 09:01

hanna, att du svarar på det här meddelandet kl 23:11 tyder på att du måste lägga ner datorn och internet på LÖRDAGkvällar.

vad det gäller värmdö så gör jag som alla studenter gör, jag åker självklart taxi ut. (kurir de är bäst) men ibland så tar jag 72 ner till hammarby eller så surfar jag självklart till baggensfjärden (hur dum får du va egentligen?)
    krisar det riktigt ordentligt så hoppar jag bara in i första bästa bil som stannar vid rödljusen nere vid kungliga tennishallen, en hi-jacking så att säga.
    hur tar du dig till klätterverket i nacka dårå? pappas mercajeep eller, he he och klaga fan inte på jerum, jerum rockar?

• joce

Medlem
    14 oktober, 2001 vid 09:26

Vilket iofs är deras uppgift…

• anonym-anvandare

Medlem
    15 oktober, 2001 vid 07:00

Jag skojar ju bara med dig…

Hanna

• q-lobo

Medlem
    15 oktober, 2001 vid 13:32

angående vad? din pappas bil eller 😉

• anonym-anvandare

Medlem
    16 oktober, 2001 vid 21:41

😉

Hanna

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing STORM? ICKE. KONFERENS!!!! reta mig bara

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.