Senaste nytt Forums STORM!!! imorrn…

• gurra1978

Medlem
    20 december, 2003 vid 13:11

Var ska du köra? Jag är sugen på att testa om det inte blir minusgrader. NO är ju klockrent för Matsväg eller varför inte Sandviken.

• robert

Medlem
    20 december, 2003 vid 13:14

nä jag har ingen lust att surfa på väddö när det är så här kallt. funderar på lunda lr erken där det är mkt ”säkrare”

• boman

Medlem
    20 december, 2003 vid 13:15

Nä nu är det slut för i år!

ta det försiktigt och segla safe om ni ska ut

• boman

Medlem
    20 december, 2003 vid 13:21

Lunda eller harö brygga kan funka om det blir ren ost, nord ost så kan ju björhövda vara ett säkert ställe… annars är ju julhandel ett annat alternativ smile.gif

• gurra1978

Medlem
    20 december, 2003 vid 13:34

Julhandel??? BU, vad tråkigt. Om det inte är en isbräda förståss wink.gif

• boman

Medlem
    20 december, 2003 vid 13:51

tror att tomten kommer med en till dig!

• gurra1978

Medlem
    20 december, 2003 vid 13:59

Vad glad jag blir, för jag blev lite tveksam när jag var på Teneriffa. Tomten var lite trött pga av den starka vinden. Hans släde har haft svårt att få start tillstånd pga av vädret grin.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA