Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing StormChase DVD:n?

• StormChase DVD:n?

Publicerad av tropic på 21 december, 2006 vid 15:22

Den ska väl vara klar nu, om jag har fattat det rätt. Någon som sett den? Bra julklapp…till sig själv kanske…

tropic svarade 18 år, 4 månader sedan 7 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • romo

Medlem
    23 december, 2006 vid 16:51

Japp, fick den igår.

Synd att sverige inte fick chans att ”leverera” pga av vindbrist.

Kristoffer och Emma syntes väl ungefär 20 sekunder totalt under filmen.

• gurra1978

Medlem
    23 december, 2006 vid 18:56

Hur var den annars då?

• bwss-bg

Medlem
    26 december, 2006 vid 21:49

Eftersom det här är filmen alla verkar ha hoppats på under året så skulle det vara på sin plats med en filmrecension i Artiklar-forumet:
    http://www.surfzone.se/forum/forumdisplay.php?f=45

• Oregistrerade

Gäst
    5 januari, 2007 vid 19:34

Snälla kan inte någon göra ett utlåtande om filmen är bra eller inte?

• calle_b

Medlem
    6 januari, 2007 vid 09:18

Håller med föregående talare, hur är filmen? Trailern var väldigt läcker, men…. hur var själva filmen på en skala 1-5?

Ha d gött

• anna

Medlem
    6 januari, 2007 vid 09:56

Jag tyckte inte filmen var någon höjdare. Först och främst så hade jag väntat mig att få se lite mer från Halmstad, men Emma och Living fick knappt vara med.

Okej, meningen var att det skulle blåsa storm, men det var inte så kul att titta på tex Danmark delen, där de knappt kom ut i vattnet och bara blev inspolade till stranden hela tiden.
    Man fick se några av Europas bästa vågseglare, men i så svåra förhållanden att det inte var många av dem som landade något. Det laddades hårt, men kraschades mycket.

Om meningen med stormchase var att få windsurfing populärare genom visa att windsurfing är en extremsport som har utvecklats mycket sedan 80 talet så tycker jag att de misslyckades lite. Visst det var extremt, men filmen var mest full av kraschar och bort klippta landningar. Inget som jag tror skulle göra en icke surfare sugen att börja windsurfa.

Men den var sevärd, och det fanns definitivt många shyst klipp. Mäktiga naturbilder och en del grym segling.
    Trots att filmen inte levde upp till mina förväntningar får den 3 framåtloops krascher.

• kamaaina

Medlem
    9 januari, 2007 vid 14:48

Den får bara 2 av mig….

• tropic

Medlem
    9 januari, 2007 vid 14:59

Jag har hört av flera nu att den inte kom upp till förväntningarna. Gissar att tyskarna är ganska patriotiska då eftersom dailydose har gett den full pott. Skulle ändå vara kul att se…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA