Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Stort i apel idag måndag

• Stort i apel idag måndag

Publicerad av robrox på 23 juni, 2008 vid 21:05

Stack ner strax innan 21, hoppades på att nån var kvar ute idag. En ensam kitare hade lekstuga i vad jag tippar på strax under 20m/s. Fick tips om att det var Hans Fahlen men det låter jag vara osagt. Sjukt bra kitat iaf såg riktigt soft ut trots vinden. Det ligger ett gäng bilder på http://www.stoneandwater.nu blev lite skakoskärpa i diset och vinden men håll till godo ändå.

GRYMT !!!!!!

robrox svarade 16 år, 10 månader sedan 7 Medlemmar · 10 Svar
  • 10 Svar
  • davo

Medlem
    23 juni, 2008 vid 21:12

@RobRox 477136 wrote:

Stack ner strax innan 21, hoppades på att nån var kvar ute idag. En ensam kitare hade lekstuga i vad jag tippar på strax under 20m/s. Fick tips om att det var Hans Fahlen men det låter jag vara osagt. Sjukt bra kitat iaf såg riktigt soft ut trots vinden. Det ligger ett gäng bilder på http://www.stoneandwater.nu blev lite skakoskärpa i diset och vinden men håll till godo ändå.

GRYMT !!!!!!

Tjena Robert!
    Hans vet jag inte, men Henrik iallafall 😉 Gissar på Falle, men den som känner igen sig får göra sig tillkänna. Lägg upp ett par förstoringar med, kul med utsnitt.
    Coola bilder! Ska försöka fixa lite film att lägga upp.

• surfbasse

Medlem
    23 juni, 2008 vid 21:12

inga vindsurfare i viken konstigt har dom byggt för stora brädor nuförtiden eller:smirk:

• davo

Medlem
    23 juni, 2008 vid 21:14

Hehe, dom var där, såg rätt galet ut. Cred till de hellriders som körde.

• yfo

Medlem
    23 juni, 2008 vid 21:15

Ser helt galet ut på vissa bilder haha

• surfbasse

Medlem
    23 juni, 2008 vid 21:15

@Davo 477141 wrote:

Tjena Robert!
    Hans vet jag inte, men Henrik iallafall 😉 Gissar på Falle, men den som känner igen sig får göra sig tillkänna. Lägg upp ett par förstoringar med, kul med utsnitt.
    Coola bilder! Ska försöka fixa lite film att lägga upp.

han e nog inte den förste som tar fel på hans wallen-north och henrik Fahlen- naish

• sourra

Medlem
    23 juni, 2008 vid 22:29

Jajjemen, det där är Henrik ”Falle” Fahlén som är ute och rippar med en 4.5:a.

• above_the_law

Medlem
    23 juni, 2008 vid 23:41

Gott kört Falle:-)!
    Men jag tror nog att det var mer cleana vågor i Läjet idag med 5:an…
    I morgon bitti kan det nog vara magiskt också! Får se om jag orkar upp i tid innan jobb i Halmstad…

• robrox

Medlem
    24 juni, 2008 vid 04:15

@sourra 477198 wrote:

Jajjemen, det där är Henrik ”Falle” Fahlén som är ute och rippar med en 4.5:a.

Tack 🙂

• lars_k

Medlem
    24 juni, 2008 vid 09:00

@surfbasse 477142 wrote:

inga vindsurfare i viken konstigt har dom byggt för stora brädor nuförtiden eller:smirk:

Vi vill ha bättre vinkel så vi körde sideshore och masthögt i Åsa istället. 😉

• robrox

Medlem
    24 juni, 2008 vid 13:08

@Lars_K 477289 wrote:

Vi vill ha bättre vinkel så vi körde sideshore och masthögt i Åsa istället. 😉

Såg fredriks bilder såg fett bra ut all creds to ya all

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Stort i apel idag måndag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.