Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Stort tack till alla Varbergstollar
-
Stort tack till alla Varbergstollar
Publicerad av christian12345 på 4 november, 2007 vid 16:28Stort tack till alla som var med och fixade till en mäktig helg med surf och annat kul!
Någon sa på lördagkvällen “det här är ju som zoo” och det är nog den bästa beskrivningen. Hur bra som helst. Och hur ofta kan man samåka mellan sjukan och stugbyn i Varberg?
johanw svarade 17 år sedan 22 Medlemmar · 123 Svar -
123 Svar
-
ja tack som fan grabbar för en über grym helg!!! vi hörs o ses
-
Japps tack som fan till alla.Nu vet ni det. ska det supas till våren så gäller det att komma över 3.0 i promille
-
om vi ska komma ner till gamla skåneland så måste vi nog skaffa lite klibbor,de måste väl tagit slut,alla invånare i vbg fick nog sina hus å bilar dekorerade med klibbor,hörde även att det klistrades på vissa intima delar på flickorna i byn ,det sattes under tröjorna på damerna med förklaringen att förklara detta för din pojkvän när du kommer hem=)
-
Tack för att ni kom. Vilket jävla holabaloo det var. Här är alla som var med i stugorna:
1. Anna
2. Christian(12345)
3. Magnus a.k.a. Debkåusf
4. Frillan
5. Lina a.k.a. Kitebitch och Nicke a.k.a. gh0st
6. Anders a.k.a. Gonzo
7. Jenny och Johan a.k.a. Che_Riff
8. Johan(W)
9. Jonas a.k.a. Jonaish 3.0
10. Kristoffer a.k.a. Krillan82
11. Kristoffer
12. (Wacko-)Nils
13. Johan a.k.a. Sourra och Tony a.k.a. Skotten
14. Niclas a.k.a. Thörn
forts…
-
jag tackar också…går inte o överdriva! det var verkligen grymt lyckat! två goa fyllor och två soliga dagar med skönt folk! fint sleden man e nu..
-
…och de sista
15. Per a.k.a. Pjork a.k.a. Tummen
17. Martin a.k.a. Wiken
18. Viktor
-
Shit vad korkade vi ser ut.
Badade precis och två stickers flöt upp. Undrar var de satt någonstans.
-
Hahaha sicka bilder. Tack för att du postade just den bilden!! riktigt schysst, uppskattas!! obs borde vara röd text =)
Haha Lina försöker se cool-lugn ut men är själv helt nedklibbad med stickers! =) -
Du menar den där du har kissat på dig? Jag tycker den var fin. Det är verkligen härligt när hårda killar kan stå för sina svagheter. Inkontinens är ett vanligt problem, men kanske inte just i vår åldersgrupp. Jag kommer ringa dig när jag är 80 bast och har problem med ventilen. Puss!
-
Du vet att du alltid är välkommen att ringa mig, gärna innan jag har fyllt 80 =) Ska vi inte även i sammanhanget nämna från vilken kroppsöppning du hade “läkt” ifrån? =)
-
nää efter en lugn och sannad helg är det skönt att sitta nyduchad framför steffo med en kall öl. 🙂
Skål å på återsende
Logga in för att svara.