Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Stort tack till alla Varbergstollar

• jonaish

Medlem
    4 november, 2007 vid 19:16

hahaha… fyyy fan va najs allt va, tack som fan!

mammsen va dock inte lika glad när man kom hem 😀

• sourra

Medlem
    4 november, 2007 vid 19:18

@jonaish 426561 wrote:

hahaha… fyyy fan va najs allt va, tack som fan!

mammsen va dock inte lika glad när man kom hem 😀

Varför inte? Hon fick ju hem en ny, uppdaterad version av sin son – Jonaish 3.0. Största skillnaden mot förra modellen är att 3.0 inte sprithetsar.

• gh0st

Medlem
    4 november, 2007 vid 19:20

Mr. 3.0

• grrravmaskinisten

Medlem
    4 november, 2007 vid 19:36

ja det var fetefett. Min newbie Anna fick blodad tand och samspråkade med Skotten om kurs… så mission accomplished. Stort stort tack för lånet av helix 5a. Sunk att vi var tvungna att dra…

• krillan82

Medlem
    4 november, 2007 vid 19:42

Duu lilla grävmaskinen. Har du inte glömt ngt i varberg.

• jonaish

Medlem
    4 november, 2007 vid 19:55
    sourra;426562 wrote:
    Varför inte? Hon fick ju hem en ny, uppdaterad version av sin son – Jonaish 3.0. Största skillnaden mot förra modellen är att 3.0 inte sprithetsar.

hahaha…. jag ska fan inte dricka annat än mjölk nästa gång!

grrrävmaskinisten;426570 wrote:
    ja det…

…åå fick du med dig 2 neilpryde kardborreband? hitta bara ett som inte va mitt…

• krillan82

Medlem
    4 november, 2007 vid 19:57

Kan ju medella här att JoahnW lyckades med det bästa. han lyckades glömma sin a nyklar i stugan. Credit och aloha till den johan W

• skotten

Medlem
    4 november, 2007 vid 20:03

hehe hi guys, finally home and showered, what an awesome weekend. All of us agreed that we could have never met a nicer bunch of guys and been any luckier with the weather.

Words cant discribe the weekend we had up there, but there are loads of random words that will cause us all to cast some thoughts back to the weekend we had..

I will take a look through the million photos I have here and put up some of them for us all to have a laugh at.

I think I speak for all of the guys when I say that if you guys ever feel like a random trip down south, all of our doors stand ajar and all of our soffas lie waiting to be surfed.

Hugs to ya all.

• grrravmaskinisten

Medlem
    4 november, 2007 vid 21:46

@Krillan82 426571 wrote:

Duu lilla grävmaskinen. Har du inte glömt ngt i varberg.

inte va jag tror men Anna glömde ju våtdräkt (neil pryde) plus jacka (svart va den) men vi snacka me JohanW om de. hurså har ni funnit nåt som ni inte kan utröna vem som den rättmätiga ägaren är? sen var där bara en fet rem till hennes våtdräkt o den tror jag hon fick me sej…

inte e ja liten…

• jonaish

Medlem
    5 november, 2007 vid 07:08
    skotten;426584 wrote:
    hehe hi guys, finally home and showered, what an awesome weekend. All of us agreed that we could have never met a nicer bunch of guys and been any luckier with the weather.

Words cant discribe the weekend we had up there, but there are loads of random words that will cause us all to cast some thoughts back to the weekend we had..

I will take a look through the million photos I have here and put up some of them for us all to have a laugh at.

I think I speak for all of the guys when I say that if you guys ever feel like a random trip down south, all of our doors stand ajar and all of our soffas lie waiting to be surfed.

Hugs to ya all.

Tony – my hero!!

• krillan82

Medlem
    5 november, 2007 vid 08:26

Okej men då har ju även dom sakerna kommit till rätta. Så dom där 6 tusenlapparna som låg i stugan var inte dina då. 🙂

• wiken

Medlem
    5 november, 2007 vid 11:45

@grrrävmaskinisten 426612 wrote:

inte va jag tror men Anna glömde ju våtdräkt (neil pryde) plus jacka (svart va den) men vi snacka me JohanW om de. hurså har ni funnit nåt som ni inte kan utröna vem som den rättmätiga ägaren är? sen var där bara en fet rem till hennes våtdräkt o den tror jag hon fick me sej…

inte e ja liten…

jacka o våtdräkt finns på ulrikedal i lund. 0736778680 tja!

• gonzo

Medlem
    5 november, 2007 vid 12:00

@sourra 426558 wrote:

Finns det inte på bild har det inte hänt.

vänta bara snart kommer bilden

• sourra

Medlem
    5 november, 2007 vid 12:06

@gonzo 426708 wrote:

vänta bara snart kommer bilden

Ooops…

Hur går det med nyckelletandet? Jag och Lina har vrängt ut och in på varenda ficka och väska, Nils likaså. Nu står hoppet till dig och Kristoffer. Vore ju måttligt kul om vi fick äran att betala för ett prima låsbyte.

• gonzo

Medlem
    5 november, 2007 vid 16:26

hehe det va inte bara jonaish 3,0 som fick upp spriten från magen.
    men sourra klarade det på egen hand.

Sida 2 av 9

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Stort tack till alla Varbergstollar

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.