Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Stort tack till alla Varbergstollar
-
Det var ingen sprit. Det var 3 bärs i en jävla ölbong som jag “fick” som tack för uppstyrning av helgen. Tack Krillan, verkligen…
Gonzo, kan du inte visa de där bilderna du tog hos bondtösen i Veddige innan du smet därifrån klockan sex på morgonen?
-
hahahaha jo det är en riktig 10 poängare jag har ett kort på henne från stranden
-
Stort tack till Gonzo som gav oss en anledning att vända ut och in på stuga och packning i en fruktlös nyckeljakt.
Spån-Gonzo wrote:Gonzo säger (18:44):
fick en lustig känsla precis
Gonzo säger (18:45):
undra om jag kikat i min innerficka i jackan
nope det hade jag inte gjort för jag har en nyckel nr 19 i handen nu
fan va gött -
@sourra 426780 wrote:
Det var ingen sprit. Det var 3 bärs i en jävla ölbong som jag “fick” som tack för uppstyrning av helgen. Tack Krillan, verkligen…
Gonzo, kan du inte visa de där bilderna du tog hos bondtösen i Veddige innan du smet därifrån klockan sex på morgonen?
hahahah jag ahr nog lite bilder på när du bongar ölen :d
@sourra 426804 wrote:
Stort tack till Gonzo som gav oss en anledning att vända ut och in på stuga och packning i en fruktlös nyckeljakt.
hahahahhhhhhhhha alla dessa nycklar:smirk: just de tack för alla som hjälpte mig att få tillbax mina nycklar!!
-
haha det va 3 öl som inte gjorde så stor nytta.
men hoppas dom va goda -
-
just de tack för alla som hjälpte mig att få tillbax mina nycklar!!
Snacka om flyt. Handskarna jag tog handom till hörde Johan som bor i Götet, Han skulle jobba i Malmö idag så jag bad han ta med sig Johan Ws nycklar hit till malmö med. När han sen ringer mig under dagen visar det sig att Killen från götet och jag är i samma byggnad. Hur stor är sannolikheten
-
Min längtan till detta platta landet i syd blev igår, söndag, för stor. Att samtidigt få sina vantar tillbaks och även göra en skåning glad gjorde inte saken sämre.
Tack än en gång Krille!
-
Du det var så lite så. Blev mer än lite paff när du sa att du var i samma byggnad som jag. Sannolikheten att en snubbe från gbg som man träffat under helgen befinner sig i samma byggnad som en själv på måndagen är fan inte stor. JohanW är också super nöjd med att jag har hans nyklar.
Logga in för att svara.