Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Stort tack till alla Varbergstollar

• gonzo

Medlem
    6 november, 2007 vid 17:58

@WakeNils 426976 wrote:

sweet!

vem har min högra neilprydedojja? blev lite överraskad när jag hade riggat idag och hade två vänsterskor…
    Det fick plats ganska mycket extra vatten i den på tok för stora vänsterskon som fick sitta på höger fot… dessutom droppade vinden på en gång =/

hehe det va vist inte bara en extra nyckel jag fick med mig hem.
    men va fan har du gjort med din dojja den stinker som fan.
    slå en pling bara så kan du få tillbaka din stinkande sko.
    0702 045 964
    ha det fint wacko nils
    (vi får väl göra det så fort som möjligt för du flyttar väl till malmö snart hehehehe)

• christian12345

Medlem
    6 november, 2007 vid 20:16

Någon som märkte den totala tystnaden efter det där inlägget från Gonzoanders???

Jag känner att någon måste bryta tystnaden och jag tar det på mig…

1. Två bland alla oss surfare kommer inte hem under lördagnatten
    2. Den ene är Gonzoanders som kom hem med “Värsta bruden bara”, “fick välja mellan grädde och chokladsås”, “DD-kupa och 33cm midja” etcetera.
    3. Den andre är WakkoNils som faktiskt svarade konstigt i telefon när Surrojohan ringde honom på söndagmorgonen… Det enda Johan fick i luren var “Jag måste dra nu – det blir bra” med lite visslande i bakgrunden.
    4. OCH NU HAR DE BLANDAT IHOP SINA STINKANDE GUMMIKLÄDER MED VARANDRAS!

• _sofia_

Medlem
    6 november, 2007 vid 20:27

Verkade som ni hade riktigt fun.. får dra mitt strå i stacken nästa gång när ja har fått litte rutin, höll ju hårt i kameran i lördags, fick ju int mitt åk.. fick komma ut litte granna idag, fint me solnedgång massa jäkla fåglar ivägen som skulle visst söderut a så va man alone, ingen som ville ställa upp på en tis em.. a en jäkligt nordlig vind gjorde int livet lättare..

• haze

Medlem
    6 november, 2007 vid 20:39

Jag hade ställt upp men är och äter mamma mat. Det är inte helt fel det heller så 😉

• debkausf

Medlem
    6 november, 2007 vid 20:46

Tack potatisfolket! det var underbart! Var blir vårfesten någonstans?

• gonzo

Medlem
    6 november, 2007 vid 20:54

hahaha
    det va tre som inte kom hem jonaish3,0 han fick ju sova jämte en massa tighta sjuksystrar.

• krillan82

Medlem
    6 november, 2007 vid 21:15

@gonzo 427031 wrote:

hahaha
    det va tre som inte kom hem jonaish3,0 han fick ju sova jämte en massa tighta sjuksystrar.

hahaha dom var fan inte så tajta. därför stack jag ifrån jonas på natten ner till byn och festade lite.

Men vårkalaset ska vi försöka styra upp i Habo. finns tyvärr inte fina stugor på stranden men finns tältplats precis på riggningsytan. Hoppas på lika mycket fylleri fyllera som det blev i helgen.

• johanw

Medlem
    6 november, 2007 vid 21:19

@gonzo 427031 wrote:

hahaha

hahahhaha klockren mannen!!

• thorn

Medlem
    6 november, 2007 vid 22:34

Tack alla som gjorde helgen störtschön. Fan vad mkt roligt folk det fins i denna sporten.
    Kan knapt vänta tills kickoffen i Habo.

• djevulen

Medlem
    7 november, 2007 vid 16:08

det e inte helt omöjligt att jag lämnar götet å drar ner till mitt gamla fädersland skåne,,någon som e sugen å hänga på?

• mjersen

Medlem
    7 november, 2007 vid 16:36

@Thörn 427053 wrote:

Tack alla som gjorde helgen störtschön. Fan vad mkt roligt folk det fins i denna sporten.
    Kan knapt vänta tills kickoffen i Habo.

då komme jag o kalle medverka o ta igen det vi missade i varberg!

• johanw

Medlem
    7 november, 2007 vid 18:03

@mjersen 427159 wrote:

då komme jag o kalle medverka o ta igen det vi missade i varberg!

hahah den kvällen va ju inte lite sjuk den heller:grin: länge leve captin morgan..

• krillan82

Medlem
    7 november, 2007 vid 18:18

Fyy fan vilka kvällar vi har haft. och det är bara början…

• sourra

Medlem
    7 november, 2007 vid 18:19

@Krillan82 427183 wrote:

Fyy fan vilka kvällar vi har haft. och det är bara början…

Menar du att det kan bli bättre? Hur tänker du då? =)

• johanw

Medlem
    7 november, 2007 vid 18:20

mindre öl mer rooooom:)

Sida 5 av 9

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Stort tack till alla Varbergstollar

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.