Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Stort tack till alla Varbergstollar

• sourra

Medlem
    7 november, 2007 vid 18:21

Ahh, det är klart. Kapten kan sätta guldkant på det mesta.

• johanw

Medlem
    7 november, 2007 vid 18:24

men annrs blir de nog svår slaget

• gonzo

Medlem
    7 november, 2007 vid 19:11

mmmmm kaptenen.
    gud kan knappt vänta tills nästa träff nu
    mmmmmmmmmmmmmmmmmmm

• blackadder

Medlem
    7 november, 2007 vid 19:47

Synd man missade denna tillställning. Bilderna påminner om tiden på Chalmers, med ölbongar å allt. Man får se te å hänga med på kick-offen istället.

• sourra

Medlem
    7 november, 2007 vid 20:18

En massa bilder från helgen ligger på http://www.jah.se/goodlife
    Tanken var att skåningarnas bilder skulle ligga där också men det har rådit viss brist på att få somliga tummar ur i Skåne =)

• gonzo

Medlem
    7 november, 2007 vid 20:29

hahaha
    jonaish3,0 jag hoppas du visar dina päron dessa foton så att dom kan va stålta över dig

• wakenils

Medlem
    7 november, 2007 vid 20:37

gonzo ska du surfa nåt imorgon, jag tänkte sticka ut, tänkte om vi kunde göra ett skobyte…
    Kanske bara tar mig till torkelstorp dock, dit kanske du aldrig åker? Annars blir det väl viken på lördag antar jag

• gonzo

Medlem
    7 november, 2007 vid 20:47

moooohahahahahaha du kommer frysa om din fot. jag ska inte köra i morgon eller i helgen jag åker till sundsvall i morgon.
    men jag ska försöka fixa ner din sko tills på lördag jag måste ju få ner nyckel helvetet med

• jonaish

Medlem
    7 november, 2007 vid 20:56
    gonzo;427224 wrote:
    hahaha
    jonaish3,0 jag hoppas du visar dina päron dessa foton så att dom kan va stålta över dig

tssss….
    Det har jag faktiskt oxå gjort, men de blev inte så speciellt stålta!

Hur går de med bruden, ska du inte ta å satsa på henna, så päronen blir något stålta… De kan ju bli ett riktigt bra Svensson liv 😀
    Näru! jag ska lämna alkoholen ett tag för å köra på din linje, ragga brudar!!

• sourra

Medlem
    7 november, 2007 vid 20:58

Ja Gonzo, kör! Ni kommer ju få gården med lada, silo, betesmarker, latrinpool och allt när hennes gamlingar trillar av pinn. Du kan ta EU-bidragen och köpa nya kiteprylar för. Det är ju en guldgruva för helvete!

• skotten

Medlem
    7 november, 2007 vid 21:00

ahh this weekend is gonna suck… I wish it was last week again……..

• gonzo

Medlem
    7 november, 2007 vid 21:11

ja det vill till. man blir inte miljonär på att va en sketen målare så jag får gifta mig rikt.
    fan va avis ni blir när jag är hemmaman å kitar hela dagarna å ni bara knegar
    moohahaha

• jonaish

Medlem
    7 november, 2007 vid 21:17
    sourra;427236 wrote:
    Ja Gonzo, kör! Ni kommer ju få gården med lada, silo, betesmarker, latrinpool och allt när hennes gamlingar trillar av pinn. Du kan ta EU-bidragen och köpa nya kiteprylar för. Det är ju en guldgruva för helvete!

hahahahaaa…. ska han bli bonde?! hahahahaa…. då kan ni lasta hans kor å rida ner till skoane-land till våren 😉

en gris å en ko där han bor, ia iaa aaa… en bonde bor i en bondagård

• jonaish

Medlem
    7 november, 2007 vid 21:24
    sourra;427236 wrote:

hahahahaaa…. ska han bli bonde?! hahahahaa…. då kan ni lasta hans kor å rida ner till skoane-land till våren 😉

en gris å en ko där han bor, ia iaa aaa… en bonde bor på en bondagård med sina 5 små barn, ia iaa aaa… de säger muuu muu muuuuuu åå nööf nööööf nöf åå böö böö, ia iaa aa:ooo:

• johanw

Medlem
    7 november, 2007 vid 21:25

@sourra 427216 wrote:

En massa bilder från helgen ligger på http://www.jah.se/goodlife
    Tanken var att skåningarnas bilder skulle ligga där också men det har rådit viss brist på att få somliga tummar ur i Skåne =)

haha ska fixa de til ldig imrgn 😀

Sida 6 av 9

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Stort tack till alla Varbergstollar

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.