Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Stort tack till alla Varbergstollar

• skotten

Medlem
    7 november, 2007 vid 21:28

nick will get his sorted out too. Cool little photoalbum though.

• gh0st

Medlem
    7 november, 2007 vid 21:36

Ja, jag har haft fullt upp men bilder kommer a.s.a.p.

• skotten

Medlem
    7 november, 2007 vid 21:39

what the hell have you been busy with?? sitting on your ass and falling out of your wheelchair?? come on long-john-silver, get it together.

• jonaish

Medlem
    7 november, 2007 vid 21:53
    gh0st;427252 wrote:
    Ja, jag har haft fullt upp men bilder kommer a.s.a.p.

De hade vart najs om du ville skicka de bilderna du har på mig… När du har tid!

Skicka via MSN till joNaaaaish@hotmail.com

Tack på förhand!

• skotten

Medlem
    7 november, 2007 vid 22:14

haha now you are gonna get loads of spam, break up your email address so the spiders dont find it, otherwise you will get loads of AA emails hehehe

• krillan82

Medlem
    7 november, 2007 vid 22:23

sådär ja för er som undrar ska jag operera näsan kl 08.30 imorgonbitti. Men nu är det ju så att operationsdagen verkar vara en torsdag och kåren har öppet till kl 0200 på onsdagen LÄMMPLIGT…. har hört att piller och dyligt gör bättre nytta vid 2.0 promille? har jag fel

SKÅÅÅÅÅÅÅL och var glada!

• fesen

Medlem
    8 november, 2007 vid 10:29

@Krillan82 427268 wrote:

sådär ja för er som undrar ska jag operera näsan kl 08.30 imorgonbitti. Men nu är det ju så att operationsdagen verkar vara en torsdag och kåren har öppet till kl 0200 på onsdagen LÄMMPLIGT…. har hört att piller och dyligt gör bättre nytta vid 2.0 promille? har jag fel

SKÅÅÅÅÅÅÅL och var glada!

Grattis. Skitkul att operera snoken. 🙂
    Jag hade grova sugrör fastsydda i näsan i drygt 14 dagar. Skönt skall jag lova.

• krillan82

Medlem
    8 november, 2007 vid 14:41

Faaan åssse. Slapp operation för bitarna sitter tydligen på plats fast dom e knäckta. Jag som hade hoppats på lite najsiga piller

• debkausf

Medlem
    8 november, 2007 vid 18:28

De fräcka med dom grova sugrören e att en cigg passar perfekt!!! Du måste be om sugrör. Säg: jag vill ha sugrör!!!!!!!!!

• fesen

Medlem
    8 november, 2007 vid 19:07

@Krillan82 427327 wrote:

Faaan åssse. Slapp operation för bitarna sitter tydligen på plats fast dom e knäckta. Jag som hade hoppats på lite najsiga piller

Flax. Var rädd om snoken ett par veckor nu då.
    Gör inte som jag gjorde och klappa nyfixade näsan i ryggen på en polare när vi åkte Flume Ride på Liseberg. Det blev inte direkt bättre av det.

• krillan82

Medlem
    8 november, 2007 vid 19:29

hehe tack för alla tipps. dom där sugrören låter ju spännande

• johanw

Medlem
    8 november, 2007 vid 19:57

@Krillan82 427368 wrote:

hehe tack för alla tipps. dom där sugrören låter ju spännande

haha de hade jag velat se 🙂 krille med sugrör i näsan:laugh: hahaha jävla valros

• krillan82

Medlem
    8 november, 2007 vid 20:25

HALLÅ MODERATOR! detta är personligt påhopp. känner mig djupt kränkt och ledsen. 🙂

• johanw

Medlem
    8 november, 2007 vid 20:27

förlåt krille de va inte meningen o göra ett person angrepp… men kom så kan jag trösta dig 😀 hahaha

• krillan82

Medlem
    8 november, 2007 vid 20:28

HALLÅ MODERATOR! detta är personligt påhopp, känner mig djupt kränkt och sårad Kan man få skadestånd 🙂

Sida 7 av 9

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Stort tack till alla Varbergstollar

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.