Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Streamlined tendon joint

• Streamlined tendon joint

Publicerad av john1 på 19 mars, 2014 vid 06:48

Har nyligen köpt 3 stk streamlined joints som skickats från England (http://www.2xs.co.uk).
    Tidage har jointerna haft ett streamlinedstämpel på ytan. Dom jag har fått nu har inget stämpel. Jag tror (http://www.2xs.co.uk) är seriöst. Har streamlined slutat märka sina produkter eller kan jag ha fått kopior. Tacksam föt information.
    JJ

dr-masse svarade 10 år, 8 månader sedan 2 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • dr-masse

Medlem
    19 mars, 2014 vid 07:25

Har fyra-fem sådana. Några har stämpel, andra inte. Varför det är så har jag ingen aning om.

Du kan ju kolla med 2XS bara för att vara säker.

• john1

Medlem
    19 mars, 2014 vid 07:44

Tack dr. Masse.
    Jag har mailat 2XS med en förfrågan, får säkert svar. Har också mailat Streamlined centralt, rätt så viktigt med bra greior här med vårt kalla vatten.
    JJ.

• john1

Medlem
    19 mars, 2014 vid 17:35

Till Dr. Masse Har fått svar från England, tror vi kan lita på leveranserna, här är svaret jag fick.

Hi John
    Yes they are definitely streamlined tendons don’t worry – they stopped putting their logo’s on the tendons a few years ago now.

Best regards
    Jane

2XS Sales
    Beaver Lodge
    Bell Lane
    Birdham
    Chichester
    West Sussex
    PO20 7HY
    Tel: 01243 512552
    Mob: 07879898671
    Email: jane@2xs.co.uk

• dr-masse

Medlem
    19 mars, 2014 vid 20:05

Stämmer bra med mina – det är de nyare som saknar stämpeln.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Streamlined tendon joint

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.