Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing streamliner bag + karbinhakar??

• streamliner bag + karbinhakar??

Publicerad av mattap på 29 maj, 2005 vid 10:13

Hallå! Den var nån som skrev i någon tråd att de hade ett snabbkopplingssystem för streamlinerbagen med karbinhakar i takräcket eller nåt! Skulle man kunna få en förklaring på hur det funkar?

Håller på att mosa händerna varje gång jag kör in handen och spännbandet mellan 3 master å 6 segel. tongue.gif

dr-masse svarade 19 år, 8 månader sedan 4 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    29 maj, 2005 vid 10:58

Jag har band att spänna i alldeles innanför dragkedjorna till öppningarna dvs behöver inte dra remmarna igenom bagen.

• mattap

Medlem
    29 maj, 2005 vid 11:06

tror det var nåt som kom på senare årsmodell, i min väska finns inget!

• mattap

Medlem
    1 juni, 2005 vid 13:40

JAAAA, jag vet att det var ett tråkigt inlägg men jag skulle ändå gärna vilja ha svar. smirk.gif Nån hade gjort ett snabbkopplingssytem med karbinhakar…kom igen nu, dela med er av era smarta tips till oss utan surfbuss!!!

• johnm

Medlem
    1 juni, 2005 vid 14:25

Tror det var dr Masse. Ropa på honom.

• dr-masse

Medlem
    1 juni, 2005 vid 15:37

Jo, jag har karbinhakar på min Streamliner. Funkar klart godkänt.

Löjligt enkelt är det, men så är jag en löjligt enkel människa oxå (med betoning på löjlig, månne).

Jag har tagit två spännband. I ena änden har jag knutit fast en karbinhake som jag sedan låser spännabandet med. I andra änden, på dörrsidan av bilen, spänner jag sedan. Funkar.

Kopplar på min bag på nån minut.

Hoppas du fattar!

Karbin På!

• mattap

Medlem
    2 juni, 2005 vid 06:43

kan bero på att jag inte fått i mig morgonkaffet än, men jag fattar inte riktigt…kan du göra en tjusig bild i Paint? tongue.gif

• dr-masse

Medlem
    2 juni, 2005 vid 08:27

Nä, jag fattar knappt själv vad jag skrivit.

Bild kommer!

Fatta På!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing streamliner bag + karbinhakar??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.