Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stress surf i morgon i norra Stockholm

• Stress surf i morgon i norra Stockholm

Publicerad av kallen på 26 augusti, 2011 vid 09:00

Tänkte försöka komma ut en stund i morgon men har lite begränsat med tid så jag kan inte åkaså långt bort. Prognosen visar SO, vilket ställe norr om stan kan rekommenderas för morgondagen?

mr-jibe svarade 13 år, 2 månader sedan 8 Medlemmar · 10 Svar
  • 10 Svar
  • nachoman

Medlem
    26 augusti, 2011 vid 09:29

Då “långt bort” är odefinierat så skulle jag föreslå Brevik vid Åkersberga. Det funkar bra på SO och är ju bara en 20 min från Täby.

• oscarlj

Medlem
    26 augusti, 2011 vid 09:44

Tja, jag är i samma situation, kommer nog försöka vara ute vid 8-9 tiden för att vara klar vid lunch.

Jag funderar på antingen näsby park eller precis som nachoman säger, brevik eller österskärs havsbad

• herr-pelegrin

Medlem
    26 augusti, 2011 vid 09:59

[ame=”http://www.surfzone.se/forum/forumdisplay.php?f=38″]Slalom & Speed & Racing – http://www.Surfzone.se[/ame%5D

• kallen

Medlem
    26 augusti, 2011 vid 13:22

Österskär ser ju riktigt trevligt ut. Bara det inte vrider för mkt på syd. Skall nog försöka ta mig dit.

• oscarlj

Medlem
    26 augusti, 2011 vid 14:09

Japp, blir nog Österskär för mig också. Tänkte nog vara där vi strax innan 9.

Edit: Ändrar mig, kör nog oxå näsby park imorgon, lite närmare och verkar som om det blir mycket folk och lite plats på österskär.

• mr-jibe

Medlem
    26 augusti, 2011 vid 14:13

Är i näsby park imorrn med min formula och 2polare med freeride, är förmodligen där till kl10 eller 11.

• malteaserr

Medlem
    27 augusti, 2011 vid 07:27
    Mr.Jibe;667416 wrote:
    Är i näsby park imorrn med min formula och 2polare med freeride, är förmodligen där till kl10 eller 11.

är det något drag i näsby park, packar nu 🙂

• pericson

Medlem
    27 augusti, 2011 vid 08:55

Ngt tips för dagen??

• htn

Medlem
    27 augusti, 2011 vid 14:04

Testade Lövsta (ca 11-14) för första gången. Trevligt ställe inte långt från stan. Bra med riggyta ganska nära parkeringen. Byig sydost, riktig on/off-segling (körde storbräda 145l). Men det tryckte på skapligt i byarna. Fick ett par riktigt fina repor i full planing över till Ekerö:smile:.
    Vi var två som var ute.

• mr-jibe

Medlem
    27 augusti, 2011 vid 15:28

Näsby park var kanon! brallade på rätt rejält! Va rätt många där och alla planade vad jag kunde se 😉

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stress surf i morgon i norra Stockholm

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.