• oscar

Medlem
    12 april, 2006 vid 08:10

Här är 3 ställen jag vet om. De kräver dock bil. Adde kan veta mer då han kör där ibland också.

Råssö ligger precis någon mil söder om Strömstad.

• adde

Medlem
    12 april, 2006 vid 08:17

Nja, jag kör nästan uteslutande på Rossö, hyffsat på S till NV i alla fall. Har rekat lite på andra ställen men inte hittat några g(l)ömda guldkorn.

Lite utanför sommarstugan om det ligger på N-SO 😀

/adde

• fate

Medlem
    20 april, 2006 vid 18:23

Jag kommer om jag får tag i utrustning, och en nybörjarkurs, troligen att köra en hel del i strömstad.

adde: vad har du rekat mer för ställen. Jag kommer från strömstad och har suttit och funderat på ställen att köra på, men strömstad består ju bara av kust så det borde finns fler ställen…

Jag är ju väldigt ny i sporten så jag vet itne riktigt vad som krävs för att det ska vara en bra spot. Vilka är kreterierna?

//Fate

• kate

Medlem
    26 april, 2006 vid 10:35

Det låter inget bra eftersom jag inte kommer att ha bil då! Kanske nån som bor i området som surfar som vill bjussa på skjuts?

/kate

• jomensaatt

Medlem
    26 april, 2006 vid 18:36

Kört på Rossö en del jag också. Rätt trevligt ställe med riktigt platt (!) vatten inne i viken och dyning ute på fjärden. Har inte hittat några vettiga bryt dock…

Adde, vet du om det finns något rev där det bryter där?

• adde

Medlem
    26 april, 2006 vid 20:21
    JoMenSåAtt wrote:
    Kört på Rossö en del jag också. Rätt trevligt ställe med riktigt platt (!) vatten inne i viken och dyning ute på fjärden. Har inte hittat några vettiga bryt dock…

Adde, vet du om det finns något rev där det bryter där?

Nja, hört lite rykten om ställen längre söderut. Haby vid soten tex, men även ett rev utanför Valön som jag funderar på att testa…

Kate: är jag/vi i strömstad så får du gärna åka med.

• kate

Medlem
    30 april, 2006 vid 19:24

Bra grejer Adde! Du e en riktig päl du!!!
    Ska ni inte med till Klagshamn med klubben?

/kate

• biorno

Medlem
    4 maj, 2006 vid 16:32
    Kate wrote:
    Det låter inget bra eftersom jag inte kommer att ha bil då! Kanske nån som bor i området som surfar som vill bjussa på skjuts?

/kate

Capri borde funka också och dit går det ju fort med buss, jag har även kört i seläter.

Lycka till

• ab_rider77

Medlem
    15 maj, 2006 vid 16:33

Tja Jag bodde i strömstad för 2 år sedan surfat mycket där! capri fungerar utmärkt!rossö är det bästa spoten men se upp för sälar surfade med 3 stycken där en höst dag=)
    Du kan ju ta med grejorna ut till koster öarna finns fina ställen där!
    lycka till
    /Andréas

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.