Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stroppar liggande?

• Stroppar liggande?

Publicerad av dude på 3 september, 2004 vid 08:19

Hej,

Jag tänkte bara att eftersom det verkar vara många som bytt från originalstroppar på sina brädor till DaKine Contour stroppar så kanske det finns någon som har tre originalstroppar över. I så fall skulle jag gärna köpa dom till min vågbräda.

Mvh,
    Niklas

dude svarade 20 år, 2 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • ola_p

Medlem
    3 september, 2004 vid 08:23

Kan man kanske misstänka att folk behåller orginalstropparna för att senare sälja med brädan?

Så gör iaf jag…

• mexi_

Medlem
    3 september, 2004 vid 10:53

Jag har tre stroppar som satt på min custom flow, de kan du få för 100:-
    Ring 070-376 81 26

• dude

Medlem
    3 september, 2004 vid 11:01

Svar till:

Kan man kanske misstänka att folk behåller orginalstropparna för att senare sälja med brädan?

Så gör iaf jag…

[/ QUOTE ]

Om man vill ha stroppar liggande så kan man göra så. Alternativt kan jag ta hand om dem smirk.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stroppar liggande?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.