Senaste nytt Forums Övriga Support & Förslag Strul med Köp & Sälj

• Strul med Köp & Sälj

Publicerad av johanoeberg på 19 augusti, 2009 vid 09:37

Ser att admin svarat i april/maj på övriga inlägg där man upplever problem med K&S, jag blev medlem i juni/juli så jag antar väl att “nya köp och sälj” är igång.

Jag har märkt att det är fel saldo vid K&S av komplett vindsurfutrustning. Antalet är i dag (19e aug) 50 stycken, men jag kan bara få fram 15 st.

Vilket för mig in på nästa problem.

Minsta antalet annonser per sida är ju 12 st. Ändå så är det 11 st på sida ett, 3 st på sida två och 1 st på sida tre. Sida fyra och fem är helt tomma.

Vilket för mig till ytterligare ett problem. Ändarar jag “antal per sida”-rullgardinen till 16 så blir det ingen skillnad från 12 st (Standard). Ändrar jag till 20 så blir det 12 på 1a sidan och 3 på andra.

Kort och gott lite rörigt.

Problemet är samma i Firefox som IE 8.

Tack för annars bra sida!

dr-masse svarade 15 år, 3 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • dr-masse

Medlem
    21 augusti, 2009 vid 09:32

Ja, Steffo är väl medveten om i stort sett allt det där, hoppas ny köpåsälj kommer snart, ah!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Support & Förslag Strul med Köp & Sälj

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.