Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Stuga under påsken
-
Stuga under påsken
Publicerad av svinet på 16 mars, 2008 vid 20:55Hej finns det ngn som har ett tips på boende under påsken i sälen, trysil, eller hemsedal. Eller liknande ort som ligger inom ok avstånd och lämpar sig för snowkite?
svinet svarade 16 år, 8 månader sedan 5 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
Varför inte Hardanervidda då? Är ju inte så mycket längre än Hemsedal och 1000 gånger bättre snowkite. Sviker vinden så ligger ju Geilo 20 minuter därifrån. Bor gör man bäst på Haugastöl 1000 m.o.h.
-
vi hyrde en stuga nu i helgen den va helt ok ligger ca:2 mil ifrån högfället funka fint att bo där om man inte ska till hc varje kväll. jag har nr till dom om du e intresserad
-
@Yann 452220 wrote:
Varför inte Hardanervidda då? Är ju inte så mycket längre än Hemsedal och 1000 gånger bättre snowkite. Sviker vinden så ligger ju Geilo 20 minuter därifrån. Bor gör man bäst på Haugastöl 1000 m.o.h.
Låter ju kanon. Skall kolla men kan tänka mig att det är fullbokat 🙁
-
Var det fullbokat på Haugastöl eller? Funderar själv på lite alternativa planer över påsken…
-
Ska till Stavanger över påsken men skiter sig prognosen är det helt klart frestande! Spikar ikväll tror jag!
-
@Yann 452526 wrote:
Ska till Stavanger över påsken men skiter sig prognosen är det helt klart frestande! Spikar ikväll tror jag!
oki! Vi fick tag på ett boende i hardangervidda 4 manna rum och är redan 3 säkra och ev 2 till men det kan ev finnas 1-2 platser lediga beroende på om mina compadres skall med eller ej.,…
Logga in för att svara.