Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Stulna kites och brädor!
-
Stulna kites och brädor!
Publicerad av miketk på 16 januari, 2006 vid 22:56Vi har haft inbrott i vår klubbstuga i Landskrona där Slingshot och JN kites var stulna. Även brädor av Slingshot och JN var stulna.
Det handlar om många kites och brädor! Om ni hör om någon som försöker sälja Slingshot eller JN kites så kontakta gärna mig. Tillverkningsnummer på kitsen som var stulna finns.
Mike TK
0731 8 23456
monkey svarade 18 år, 9 månader sedan 22 Medlemmar · 26 Svar -
26 Svar
-
lovar att hålla ögonen öppna! Ingen ska kunna kita med stulna kites i mynningen i alla fall…
-
Trist 🙁 det är ju förjävligt att man inte kan få ha sina saker ifred. Bröt de upp dörren eller tog sig in via nåt fönster?
Det blir som vanligt säkert svårt för dem att säljas i sverige… men om de går till baltikum, polen eller nån annanstans så hörs inte djungeltrumman lika säkert…
Skall hålla ögonen öppna i Sthlm.
-
vi lovar att hålla ögona öppna. Jag ska skicka melker på dom om vi får tag i dom. Han kan karate..
Hoppas det löser sig..
-
VA FAN nån ska sota för detta man rör inte slingshot ostraffat
-
Trist 🙁
Posta gärna en uppdatering med storlekar och modeller sen. Det blir lite lättar att hålla koll då! -
Var det inte någon nisse som la in en sida för stulna saker innan?
-
dåligt formulerat; alltså så att man lättare skulle kunna få tillbaka prylarna.. ja ni fattar vilken ja menar
-
gogga wrote:Var det inte någon nisse som la in en sida för stulna saker innan?
jo! d va en tysk…tror jag.
*hitta skiten: http://www.boardoff.de/
-
Helt ärligt, detta är faan skandal. Micke o Anders se er om i Landskrona först. Det finns nog säkert en förklaring i nån pundarlya där.
Jag ska se till att andra delar Sverige och Norge har koll efter dom. Kan ni inte lägga upp serienummer så vi vet vad vi kollar efter.
Jävlar vad arg jag blir på sånt här.
Logga in för att svara.