Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Stulna kites och brädor!
-
De däringa kitesen ska inte flygas av några burglas här i Åretrakten 🙂
Ska samla ett possey av fjoilisar om dom dyker upp här :-))
/ TOBAS -
Eklov wrote:lovar att hålla ögonen öppna! Ingen ska kunna kita med stulna kites i mynningen i alla fall…
Vadå ? ska du slänga väck mig eller ? mr mynning ?
NÄ fan va trist .. klart vi håller ögon o öron öppna
-
Tack för all hjälp och support!!
För er som undrar så hade dörren yxats upp.
De har tagit en jäkla massa grejer, det rör sig om ca 25 kites och en 20 brädor. Det mesta är helt nya grejor. JN brädorna finns inte ens på marknaden. De måste ha haft en lastbil av något slag för att få plats med allt. De har till och med tagit min kista som jag förvarade mina verktyg, fenor, straps och pads i!?Tack för all hjälp!
-
det e faen sjukligt. fråga på de utländska sidorna med och lägg in på den sidan med stulna surf grejjor,, så mycket grejjs kan fan inte säljas i sverige utan att ngn komer på det ändå..
-
MikeTK wrote:Tack för all hjälp och support!!
För er som undrar så hade dörren yxats upp.
De har tagit en jäkla massa grejer, det rör sig om ca 25 kites och en 20 brädor. Det mesta är helt nya grejor. JN brädorna finns inte ens på marknaden. De måste ha haft en lastbil av något slag för att få plats med allt. De har till och med tagit min kista som jag förvarade mina verktyg, fenor, straps och pads i!?Tack för all hjälp!
Har du lagt upp nåt på kiteforum också? Så når du ju resten av europa iaf. Dom lär ju inte bli av med dem i norden, och 25 kites och 20 bräder skojar man ju inte bort i en passat heller så dom måste väl haft nåt stort att åka i.
-
E det nån som har blivit bestulen på grejor innan där dom kommit tillbaka till rätt ägare igen?
-
Jävligt tråkigt när sånt händer man blir så jävla förbannad ,jag vet hur det känns dom länsade min firma på alla saker som gick att bära men dom sakerna är säkert i Polen eller i Lettland och det tror jag dina prylar är med. Så kolla med nätet i dessa länder med dom lägger säkert ut på Eng 😡 😡
ska också hålla koll var jag än är.
Mvh Roger Ö -
Mmm .. Skit tråkigt att folk inte kan skillja på mitt å ditt..
kolla med tullen om de har kollat någon lastbil som har haft lite bräder å kites..
kolla oxå med någon som har hand om övervakningskamror i de området där de blev stulna, de kanske har blivit filmade så kan man ta reg nr å kolla lr om det har kört på motorväg då är de troligen filmade kanske å på öresundsbron är det ju många kamrer så om de har kört där så kan de ju finnas på film..
Man kan ju alltid testa å kolla men vet inte om man får något av det
-
Larssa wrote:E det nån som har blivit bestulen på grejor innan där dom kommit tillbaka till rätt ägare igen?
Ja, Chrillo fick ju tre kites stulna ur bilen… men den som snodde dem verkar inte vetat vad det var för nåt så han/hon dumpade dem i Hagaparken!!!
Logga in för att svara.