Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stulna surfprylar Sthlm!

• Stulna surfprylar Sthlm!

Posted by finafisken on 26 april, 2015 at 21:52

Hej,

I fredags kväll gjorde jag den tråkiga upptäckten att vi fått inbrott i sommarstugan och att hela min vindsurfingutrustning nu är borta.

Det som snoddes var:
    Bräda, Fanatic cross 110
    Segel, Simmer xtype 6,2
    Mast, Reptile green mamba 430
    Bom, Unifiber t8
    Våtdräkt, Ascan polar + huva, vantar och 6,5mm stövlar.

Inga dyrgripar direkt som ni ser men det var det jag hade att segla med just nu och våtdräkten med tillbehör var i princip ny.

Om någon blir erbjuden att köpa ovanstående grejer så är jag tacksam om polisen kontaktas alt. Skicka mig ett PM här med info. Grejerna stals nära Sorunda på Södertörn.

finafisken replied 9 years, 7 months ago 2 Members · 2 Replies
  • 2 Replies
  • staffomania

Member
    26 april, 2015 at 22:34

Fan vad tråkigt! Vem fan snor vindsurfingprylar? Ger inte mycket pengar, jäkligt skrymmande att släpa runt på och nästan helt omöjligt att göra sig av med i Sverige utan att bli upptäckt. Brukar ha mina lite äldre surfbrädor utomhus av den anledningen.

• finafisken

Member
    27 april, 2015 at 07:54

@staffomania 732356 wrote:

Fan vad tråkigt! Vem fan snor vindsurfingprylar? Ger inte mycket pengar, jäkligt skrymmande att släpa runt på och nästan helt omöjligt att göra sig av med i Sverige utan att bli upptäckt. Brukar ha mina lite äldre surfbrädor utomhus av den anledningen.

Verkligen idiotiskt! Kommer antagligen bara dumpas någonstans i slutändan ändå. Alternativt är tjuvarna själv sugna på att lära sig vindsurfa, med tanke på att dom lämnade fena, förlängare och mastfot kvar verkar de inte ha någon koll alls.

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stulna surfprylar Sthlm!

You must be logged in to create new discussions.