Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Stylepimpz 2.0, Oldschool vs. Newschool
-
Stylepimpz 2.0, Oldschool vs. Newschool
Publicerad av hakman på 17 februari, 2008 vid 20:01Oldschool vs Newschool, gamle Kelso mot lille Calle, dagens generation och efterträdaren…
En rulle från minipimzen straight out of Fiskebäck.Enjoy
oden031 svarade 16 år, 9 månader sedan 11 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
Ska försöka ladda upp rullen på steffo också, men det verkar krångla nu… Håll till godo med denna editen så länge.
-
Rullarna från Stylepimpzen i fiskebäck har man ju saknat. Go action.
-
Gött å seee håkman!
Det yngre gardet får nöta lite, keso tog den matchen!
/J -
Skön rulle! Diggar flakakrashen, jävlar vilken spätta han har 😀
-
Oregistrerad
Gäst18 februari, 2008 vid 08:28Oldschool vs. newschool är en aningen förvirrande titel. Kelso framstod väl mer som newschool med funnel och shaka och lilla Calle oldschool med spock. Men du kanske syftade på deras ålderna bara : )
Kelso vs Calle 1-0
Förövrigt en rätt dålig rulle men bättre än ingenting, tack.
-
Fint pojkar!
Väntar på min premiärtur efter min kommande Åre vecka, sen så blir det surfa (*host* bada)!
-
Hak;445394 wrote:Ska försöka ladda upp rullen på steffo också, men det verkar krångla nu… Håll till godo med denna editen så länge.
Nu ska det fungera igen.
-
äh.. jag tycker minsann att den här filmen inte riktigt framhäver min starka sida.;)
-
Kelso rokkar fan loss med sin 115 litare. SKa bli jävligt roligt att prova sin egen nu iveckan.. Bra film och fet shaka av Kelso.
-
Oregistrerad
Gäst22 februari, 2008 vid 22:34Sakert en grym rulle, rocka jarnet dar hemma!! Sitter pa bajsinternet sa kan inte oppna.
Dock vill jag bara notera om att stylepimpz inte har nagot med rullen att gora. Jag och ian har diskuterat amnet och kanner oss latt forolampade.
Logga in för att svara.