Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing StylepimpZ prezenterar!

• ian

Medlem
    29 augusti, 2004 vid 07:18

special edition

• ian

Medlem
    29 augusti, 2004 vid 07:32

stylish

• styret

Medlem
    29 augusti, 2004 vid 08:00

ni kan er skit allså.
    jag kommer över och härjar i helgen, tänkte lämna västkusten i ruiner om det är okej för er. så lås in fruar och barn samt djur ni är rädda om.

• memnoch

Medlem
    29 augusti, 2004 vid 08:44

cool.gif

Fy f-n va coola bilder… grin.gif

• lajvarn

Medlem
    29 augusti, 2004 vid 08:57

hehe. det är stil på ert gäng! grymtgrymt

• basse

Medlem
    29 augusti, 2004 vid 09:08

grin.gif

-The Crazy

• ian

Medlem
    29 augusti, 2004 vid 20:10

på väg till sm alltså?

Skönt att man varken har fru, barn eller djur. Men ge fan i brädan för då blir det spö.

Och du vet hur hårda vi är efter att ha härdats i Fiskebäck-hoodsen. Dricker paraplydrinkar ur smutsiga glas i fallfärdiga lyxvillor när vi inte klottrar på bänkarna i de stenhårda privatskolorna. Sedan kan man inte segla i farleden eller cykla utan lampor utan att bli trakaserad av snuten. tuff shit ngga.

• ian

Medlem
    29 augusti, 2004 vid 20:14

ojojoj, filmen är inte ute än men den är redan kritikerrosad!

”Fy f-n va coola bilder… grin.gif
    -Memnoch

grin.gif
    -The Crazy

”hehe. det är stil på ert gäng! grymtgrymt”
    -Lajvarn

”ni kan er skit allså”
    -Styret

Vi bugar och tackar.

• lajvarn

Medlem
    29 augusti, 2004 vid 20:27

när hade ni tänkt släppa filmen då? och.. vad ska den handla om? ni borde nästan göra en såpa av det där wink.gif

• styret

Medlem
    29 augusti, 2004 vid 20:36

javisst. jag kommer över, men det kommer inte bli vackert. knappast nyktert heller, räkna med en favorit i repris från freestyleSM. har ni några badtunnor så jag kan sitta och ljuga för dej och nicke hela natten igen.

rappar om det hårda livet, typ att ni måste stå i kö vid mataffären och bara vill skjuta pensionärerna som tar ut dom sista femhundringarna på bankomaten… tough shit jag vet.

hehe fan jag hajjade inte att det handlade om nån film, men så är jag ju från öland med…

• tdk

Medlem
    29 augusti, 2004 vid 20:55

HAhaha!! grin.gif Gott att man får lägga sig med ett gott skratt ikväll igen..

• s

Medlem
    30 augusti, 2004 vid 07:42

Gott jobbat Ian!!!!

Tyvärr har jag ju inte hängt så mycket nere i Ghetto-Fiskebäck i år. Jag har tappat pimpz känslan helt! Äh, det får bli skärpning! Det måste ju bli folk av mig också någon gång! Bästa kortet som visar er otroliga entusiasm är det då ni står och byter om i snön!!!

/Staffan

• ola_p

Medlem
    30 augusti, 2004 vid 10:51

Svar till:

javisst. jag kommer över, men det kommer inte bli vackert. knappast nyktert heller, räkna med en favorit i repris från freestyleSM. har ni några badtunnor så jag kan sitta och ljuga för dej och nicke hela natten igen.

[/ QUOTE ]
    Det kommer förmodligen stå en parkbänk en bit ut i apelviken, bara för din skull…

• lundvall

Medlem
    30 augusti, 2004 vid 13:55

Jao, jag tror inte att kustbevakningen uppskatade att jag körde över farleden 4-5meter ifrån dom… men det var bara snabbt iväg därifrån och sen stack dom… pewh… hade inte varit kul med en 500krs-bot i fickan… undra hur mycket dom bötfäller en om man åkerfast för att man kör i farleden? Någon som vet? aja, annars var det en bra dag!
    Tog du fler bilder den dagen Ian?

• bergelin

Medlem
    30 augusti, 2004 vid 17:45

Jepp! Grymt sköna bilder, keep up the good shit!

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing StylepimpZ prezenterar!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.