Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Suesias 2008

• hengo

Medlem
    22 augusti, 2008 vid 22:53

@MårtenT 493219 wrote:

Det kommer en snökitebräda med i vinter!

fett!!!!!!!!!!

• skotten

Medlem
    22 augusti, 2008 vid 23:50

@sourra 493047 wrote:

Coming from a guy who loves his purple and pink kites more than anything: The boards are really snygg I have to say. Clean yet psycho and girly. Alla goda ting är tre…

I dont have any pink or purple kites… :S ?

• sourra

Medlem
    22 augusti, 2008 vid 23:52

@skotten 493263 wrote:

I dont have any pink or purple kites… :S ?

…yet.

• skotten

Medlem
    23 augusti, 2008 vid 00:01

noooo say its not true….

dude I need to speak to naish… if I am gonna change brands (yes its true everyone) then hell it cant be pink

• sourra

Medlem
    23 augusti, 2008 vid 00:53

@skotten 493270 wrote:

noooo say its not true….

dude I need to speak to naish… if I am gonna change brands (yes its true everyone) then hell it cant be pink

Don’t worry, they will have your fav combination of colours – Burgundy, fig and mocca.

• brushanen

Medlem
    23 augusti, 2008 vid 04:46

Kul att ni har fått sådan respons på brädorna. Nic och ni andra som tyckte om brädorna, ni kan köpa orginalet hos Robsport.se, finns redan i butiken faktiskt! Finns i lite fler färger än den ni presenterat. Wibban, tycker inte du att Bests grafik är stråt vassare?

Här kommer en länk till Best hemsida med lite bilder.
    http://www.bestkiteboarding.com/08Spark
    Fråga Shannon Best om han kan köra lite med en ”Suesias 2008 Freestyle”. Det ryktas nämligen om att Shannon kommer till Sverige nästa år.

Det är verkligen prisvärda brädor, schyssta pads och straps också, nu talar jag om orginalet alltså.

• langens_kite

Medlem
    23 augusti, 2008 vid 06:13

Är det samma tillverkare?

• langens_kite

Medlem
    23 augusti, 2008 vid 06:17

@SamHansson 492993 wrote:

ska fixa en riktigt styv bräda til dig Hengo-Bengo. Maila mig mått och sånt så ska jag fixa.

Låter bra.Han kan behöva en bräda som håller mer än några timmar och inte spricker här och där.

• martent

Medlem
    23 augusti, 2008 vid 08:05

Ja jävlar den var lik! Ska kolla med han som tillverkar brädorna om det är samma fabrik. Vi gillade den inte så vi ska göra om den och vi vill absolut inte ha en kopia av best!
    Vilken tur att vi inte börjat beställa hem massa brädor än!

• langens_kite

Medlem
    23 augusti, 2008 vid 08:44

Kanske Best som kopierar SUESIAS

• martent

Medlem
    23 augusti, 2008 vid 08:47

Ha ha kanske!
    Men den modellen ska bort!

• wibban

Medlem
    23 augusti, 2008 vid 09:10

@Brushanen 493284 wrote:

Kul att ni har fått sådan respons på brädorna. Nic och ni andra som tyckte om brädorna, ni kan köpa orginalet hos Robsport.se, finns redan i butiken faktiskt! Finns i lite fler färger än den ni presenterat. Wibban, tycker inte du att Bests grafik är stråt vassare?

Jo det gör jag helt klart. De var nice Robban.

• nic

Medlem
    23 augusti, 2008 vid 10:18
    Brushanen;493284 wrote:
    …Nic och ni andra som tyckte om brädorna, ni kan köpa orginalet hos Robsport.se, finns redan i butiken faktiskt!…

Vill bara varna. Kanhända att jag upplevs som en svårflörtad kund men jag vill gärna prova 🙂
    Tyckte oifs att freestylebrädan lät lite bred för mig. Fast kanske logiskt att inte fokusera på tåskäret i en bottomturn för freestyle.

nic

• samhansson

Medlem
    23 augusti, 2008 vid 10:37

hahaah, jävla best att kopiera så! Ser exakt lika ut, men det är säkert nått som skiljer. /Sam

• haze

Medlem
    23 augusti, 2008 vid 10:38

Sam:Kan man fà pröva nàgon dag?

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Suesias 2008

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.