Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Suesias 2008
-
noooo say its not true….
dude I need to speak to naish… if I am gonna change brands (yes its true everyone) then hell it cant be pink
-
Kul att ni har fått sådan respons på brädorna. Nic och ni andra som tyckte om brädorna, ni kan köpa orginalet hos Robsport.se, finns redan i butiken faktiskt! Finns i lite fler färger än den ni presenterat. Wibban, tycker inte du att Bests grafik är stråt vassare?
Här kommer en länk till Best hemsida med lite bilder.
http://www.bestkiteboarding.com/08Spark
Fråga Shannon Best om han kan köra lite med en ”Suesias 2008 Freestyle”. Det ryktas nämligen om att Shannon kommer till Sverige nästa år.Det är verkligen prisvärda brädor, schyssta pads och straps också, nu talar jag om orginalet alltså.
-
@SamHansson 492993 wrote:
ska fixa en riktigt styv bräda til dig Hengo-Bengo. Maila mig mått och sånt så ska jag fixa.
Låter bra.Han kan behöva en bräda som håller mer än några timmar och inte spricker här och där.
-
Ja jävlar den var lik! Ska kolla med han som tillverkar brädorna om det är samma fabrik. Vi gillade den inte så vi ska göra om den och vi vill absolut inte ha en kopia av best!
Vilken tur att vi inte börjat beställa hem massa brädor än! -
@Brushanen 493284 wrote:
Kul att ni har fått sådan respons på brädorna. Nic och ni andra som tyckte om brädorna, ni kan köpa orginalet hos Robsport.se, finns redan i butiken faktiskt! Finns i lite fler färger än den ni presenterat. Wibban, tycker inte du att Bests grafik är stråt vassare?
Jo det gör jag helt klart. De var nice Robban.
-
Brushanen;493284 wrote:…Nic och ni andra som tyckte om brädorna, ni kan köpa orginalet hos Robsport.se, finns redan i butiken faktiskt!…
Vill bara varna. Kanhända att jag upplevs som en svårflörtad kund men jag vill gärna prova 🙂
Tyckte oifs att freestylebrädan lät lite bred för mig. Fast kanske logiskt att inte fokusera på tåskäret i en bottomturn för freestyle.nic
-
hahaah, jävla best att kopiera så! Ser exakt lika ut, men det är säkert nått som skiljer. /Sam
Logga in för att svara.