Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen Sugen på en ny VW-buss, 1968 års modell??

• styret

Medlem
    10 januari, 2003 vid 22:24

Lcyka till med inköpet imorgon TaBi.
    Glömde skriva det förrut (från rishög till pärla-tråden) för jag kände mej så negativ. wink.gif

• tabi

Medlem
    11 januari, 2003 vid 08:36

vet inte om det bli nåt idag, jag har inte fått tag på killen än!
    Hans mobil är avstängd hela tiden! Men jag fortsätter ivrigt att ringa….. smirk.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    6 februari, 2003 vid 21:12

Haha!! va i brazlien under jule/nyår och surfade lite! fanns VW bussar överallt!! skumma grejjor, de fassn de som hade fronten från T2:an och resten från T1:an och sen de som hade allt annat från T2:an hade inte runt tak utan nått kantigare!! men det eendå juste att va på ställe med bussar överallt, perfekta vågor, billig mat och underbara kvinnor =)

Ha det // Wonder af Coffs harbour

• getwet

Medlem
    9 februari, 2003 vid 17:30

Vill ju inte vara så där men hittade en bild på jobbet som snyggt och prydligt hänger på väggen……och kunde bara inte låta bli, behovet blev för stort så jag kände mig tvungen att lägga in den här på konfen wink.gif. Har man sett det förut?

• styret

Medlem
    9 februari, 2003 vid 19:52

lite mek får man ju ta. det är judet som är gutt.
    men om mn tar och skaffar sej en ny fast likadan försvinner problemmet…
    har man den ny kan man ju sköta servicen ordentligt, något som itne var för vanligt på dom gamla goda.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen Sugen på en ny VW-buss, 1968 års modell??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.