Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Summan av 5 års arbete..
Taggad: kona one
-
Summan av 5 års arbete..
Publicerad av joachim_larsson på 16 september, 2012 vid 19:01I helgen fick vi ut resultatet av 5 år arbete med Kona One i Sverige, titta och njut.
joachim_larsson svarade 12 år sedan 37 Medlemmar · 83 Svar -
83 Svar
-
Underbart!
Iaf så länge dom håller sej kvar på insjöarna.
-
surfslusken;698788 wrote:Underbart!
Iaf så länge dom håller sej kvar på insjöarna.
Tyvärr dom är nog på havet också…
-
Kul. Jag tror nog vår sport behöver lite påfyllnad om den inte ska dö ut om en 10-20 år. Och, även om jag gillar de kiteare jag känner, så ser jag varje person som väljer vindsurfing före kite som en vinst…
-
Tänk om de hade kört freestyle eller wave istället, då hade det kunnat hända grejer för en gångs skull.
-
Håkman;698807 wrote:Tänk om de hade kört freestyle eller wave istället, då hade det kunnat hända grejer för en gångs skull.
Vad skulle hända då då. snurra segel en liten loop eller 360…Du skulle varit med och sett när 70 brädor står på startlinjen och seglar iväg in 11 m/s ganska cool syn.. Många av dessa seglare freestylar och vågseglar, kitar, seglar jolle… de är multisurfare-seglare…. Men framförallt det får tid på vattnet…..
-
Joachim_Larsson;698785 wrote:I helgen fick vi ut resultatet av 5 år arbete med Kona One i Sverige, titta och njut.
Så häftigt! Härligt att se så många surfare! 🙂
-
Joachim_Larsson;698785 wrote:I helgen fick vi ut resultatet av 5 år arbete med Kona One i Sverige, titta och njut.
Snyggt!
/Lars
-
Jäklar!
Jag har inte sett så mycket gummi sen jag var på studiebesök på latexfabriken!
Bra jobb!
///J.S.
-
Joachim_Larsson;698809 wrote:Vad skulle hända då då. snurra segel en liten loop eller 360…Du skulle varit med och sett när 70 brädor står på startlinjen och seglar iväg in 11 m/s ganska cool syn.. Många av dessa seglare freestylar och vågseglar, kitar, seglar jolle… de är multisurfare-seglare…. Men framförallt det får tid på vattnet…..
…de hade haft skoj?
-
Håkman;698960 wrote:…de hade haft skoj?
Patetisk.
-
Det är inget att ta åt sig av Joakim. Hur många tävlar i Freestyle? De hade garanterat roligare i Motala än vad Håkman har när han är själv i Fisken.
Bra uppslutning där Joakim!
Logga in för att svara.