Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Sup?
-
Sup?
Publicerad av dawwg på 19 januari, 2011 vid 09:53Någon som har och vill sälja en SUP?
dannep svarade 13 år, 11 månader sedan 7 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
Här finns lite bättre begagnat:
-
bOkhylla;644721 wrote:Ja!
Vi har några kvar sen förra året: http://www.kitekraft.se/sup.htmlGrymma priser ju på grymma Sup:s…
-
dawwg;644711 wrote:Någon som har och vill sälja en SUP?
Vilken storlek ungefär söker du?
/Daniel
-
vill ha en bräda som jag både kan paddla plattvatten och leka lite i vågorna dagarna det inte går med lilla bräda.
gärna i rimlig prisklass 🙂 -
dawwg;644770 wrote:vill ha en bräda som jag både kan paddla plattvatten och leka lite i vågorna dagarna det inte går med lilla bräda.
gärna i rimlig prisklass 🙂Ja då kanske det skulle passa med en 10″ cirka… Eller en racebräda för downwinders, den är ju grym i plattvatten. Beror på vilket du mest kommer använda den till.
De flesta som gör Supar har en i den storleken men de kan skilja i plattvattenkänslan på grund av shapen, så det är bäst att testa innan!
Min är 10,5 och är helt ok i platt men passar även för småvågor.
Hör av dig om du vill prova min.
Mvh
Daniel
-
Fan va gött! Tror jag kommer använda den ganska allround, bor i Limhamn så kommer nog köra lite plattvatten här å sen kanske dra ut i lite vågor å försöka rida lite 🙂 Vad går en i din stl på ? begagnad eller ny kvittar mig helt.
peace! -
dawwg;644793 wrote:Fan va gött! Tror jag kommer använda den ganska allround, bor i Limhamn så kommer nog köra lite plattvatten här å sen kanske dra ut i lite vågor å försöka rida lite 🙂 Vad går en i din stl på ? begagnad eller ny kvittar mig helt.
peace!Mellan 8-14000 för en ny! Pm ar dig mer info!
/Daniel
Logga in för att svara.