Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › SUPER REA RHINO -06 som nya!
-
SUPER REA RHINO -06 som nya!
Publicerad av pewe på 2 mars, 2007 vid 23:14Säljer mina Kites super billigt vid snabb affär!
Rhino 06 stl 10 & 14 kvm kompletta med bom och väska. Super fint skick på båda kitesen!
Pris: 9000 kr
Säljer även en Vegas 06 7kvm använd 3ggr. Pris 3500 kr
Först till kvar…
/pewe
070-420 32 92johanw svarade 18 år sedan 8 Medlemmar · 22 Svar -
22 Svar
-
Hehe, men vad bra att du håller med dig själv då. Köp dem, vet ja!
-
KÖP OCH SÄLJ finns det en avdelning som heter.
jävligt dyrt by the way. -
bla bla bla har startat en köp och säljtråd här istället, har du problem med det så behöver du inte läsa tråden.
Om du även tycker det är dyrt så behöver du inte köpa
-
Men du ser ju ut att behöva en ny bräda på bilden… Om du inte vill se ut som en jävla giik eller frogg på vattnet.
-
@pewe 373238 wrote:
Men du ser ju ut att behöva en ny bräda på bilden… Om du inte vill se ut som en jävla giik eller frogg på vattnet.
Eyy lään muckar du med mig va?
Ärligt talat, varför finns det en köp å sälj sektion?
för att man ska lägga sina annonser i forumen? nej.
Sen att du håller på och spammar upp din egen tråd med massa egna inlägg. Kul om alla skulle göra så, då skulle forumet bli extremt roligt att använda.Ser du inte skillnad på en wakeboard och en kiteboard förresten?
Sen kan jag hålla med dig att det är en av dom absolut viktigaste punkterna att se cool ut på vattnet.
Du lär väl ut det till alla dina elever på surfskolan så dom inte behöver skämmas sen, för att dom ser ut som giiks när dom kommer till stranden?
-
@pewe 373237 wrote:
Om du även tycker det är dyrt så behöver du inte köpa
Tack för infon, trodde en sekund att jag skulle bli jagad och hotad till livet om jag inte köpte grejjorna.
Tänkte skriva ett personangrepp här men jag ångrade mig. Överlämnar det åt dig, du verkar va duktig på det 🙂 -
Köp och sälj finns av en anledning pewe.
Dessutom finns splitter nya Rhinos -06 att köpa riktigt billigt på Stadium XXL. Så att det skulle vara ett superpris du säljer för stämmer alltså inte. -
men det var ett jevla tjat här då!
Jag har ju en giik skolan ni är välkomna!
-
@henkeman70 373254 wrote:
Dessutom finns splitter nya Rhinos -06 att köpa riktigt billigt på Stadium XXL.
var hittar du dom?+ har inte hittat några kites på den sidan…
Logga in för att svara.