Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Superfreak
-
Superfreak
Publicerad av hakman på 10 maj, 2007 vid 08:35http://hotsailsmaui.se/segel_superfreak.php
Är det någon här som har designat sitt eget segel? Dra upp en bild på det i så fall. Jävligt sjysst koncept det där med att ha ett personligt utseende på seglet.
vinta_kestrel svarade 17 år, 6 månader sedan 6 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
klart jag har… 😉 (se bif. bild). Just detta kostade liiite extra jämfört med om jag hållig mig mer inom ramarna – det räcker ju att förlita sig på normala panelerna och förändra färgerna på dessa för att få sitt alldeles egendesignade SF utan en massa extrakostnader som t.ex. mina flames innebar.
-
Klart man har, gör inte alla de nu
förtiden??Iofs, fick ja en vit orage tilllsut ändå;)
-
@Vinta_Kestrel 382233 wrote:
klart jag har… 😉 (se bif. bild). Just detta kostade liiite extra jämfört med om jag hållig mig mer inom ramarna – det räcker ju att förlita sig på normala panelerna och förändra färgerna på dessa för att få sitt alldeles egendesignade SF utan en massa extrakostnader som t.ex. mina flames innebar.
Hahaha!!! Nummer 363 bland de färdiga förslagen rockar ju fett!
Vem blir först att beställa en linje? Kanske med lite variationer – en flodhäst, en elefant, en giraff och en myrslok./jeppo
-
Mina ungar gillade INTE den – “Tjejsegel” var kommentaren. De skulle prompt ha 322. “Pappa, jag ska ha svart!”. Bara att låta 5-åringen låta håret växa ut, få svarta jeans, nyckelkedja etc med en gång. Headbanga och “hårdrockstecknet” kan han redan 😉
/ex-Synthare
PS. Segel som specialdesignats till någon en gång, hamnar sedan på “färdiglistan” om Hot själva tycker designen var bra nog. Så dessa har en gång varit one-off’s. Hoppas mitt får vara det en stund… …tack 😉
-
Oregistrerad
Gäst11 maj, 2007 vid 08:21Funkar ett sånt här crossoversegel till freeride?
-
Ola, det ska bli ett nöje att se dina flames nästa gång ni hälsar på i Halmstad 🙂
-
Borje, om du menar mig så är “jag”, Niclas. Surfar dock med Ola om du tänker på Bjäreborn.
btw, fick seglen idag. Så jäkla snygga de blev!
New vs old. 33 år mellan rigg och bräda. Min moddade Windsurfer Original(tm), snart SUP, barnbräda och freestylebräda 😉
Logga in för att svara.