-
Supersaver hos Appollo till Hurgada
Har ni satt priserna hos Appollo sistaminuten till Hurgada? Dar finns en resa 598kr…….
Hittar ni flyget fixar jag rasten
http://www.tornadosurf.comSara
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Resmål & Spots › Supersaver hos Appollo till Hurgada
Har ni satt priserna hos Appollo sistaminuten till Hurgada? Dar finns en resa 598kr…….
Hittar ni flyget fixar jag rasten
http://www.tornadosurf.com
Sara
Damn! Det var billigt! Tyvärr kommer man inte tillbaka dock för det priset. Enkelresa…
Hej Sara, vi kommer ner den 18:e. Ska ha bas i Hurgadha och hänger väl mest på Colona men funderar på att komma ner till Safaga och se hur det är där nere. Har hört mycket bra om Safaga men hittills bara surfat El Gouna och Hurgadha. Om det blir aktuellt, kan du styra upp rum åt oss?
Sjalvklart kan jag fixa det!
Ge mig bara datum via mail safaga@tornadosurf.com
Sa fixar jag rasten
Sara
Kom ni till Safaga någon gång? Hur var det stället i jämförelse med El Gouna tycker du? Vi är några stycken som åker ner till egypten i oktober och väljer mellan El Gouna och Safaga, vad rekommenderar ni och varför?
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Resmål & Spots › Supersaver hos Appollo till Hurgada
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.