• danielf

Medlem
    29 augusti, 2006 vid 11:33

Vissa av oss har ett jobb att gå till, sen fick jag två sessions igår! Gött att det börjar dra igång igen nu, hata sommar, älska höst! 🙂

• svullo

Medlem
    29 augusti, 2006 vid 19:45

Schysst Daniel! Nu börjar surfen igen. Surfar du i Mölle någon gång så bjuder jag på ägg o bacon efter surfen ( Frun är en fena på matlagning…)

• stoney77

Medlem
    29 augusti, 2006 vid 21:00

Klämde in 3,5 fina timmar i Kåseberga igårkväll så jag var ganska nöjd (och har ett jobb att gå till som iofs är beläget i HBG).

• danielf

Medlem
    29 augusti, 2006 vid 22:19

Tack Svullo, jag kan bjuda på en banan om du kommer upp till norra halland! 😀
    Visst kan man kombinera surf och jobb, lite långt för mig att köra till ned till Skåne bara. Igår körde jag 30mil för surf och gick upp 4 på morgonen och kom hem klockan 22, och jiobbade därimellan också då såklart. 🙂

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.