Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surf affär i sthlm!

• Surf affär i sthlm!

Publicerad av johan-s-2 på 8 maj, 2000 vid 19:21

Jag söker numret till någon surfaffär i Stockholm.
    nån som kan tänka sig att dela med sig av den informationen?

MVH
    Johan S

cosmos svarade 24 år, 9 månader sedan 8 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • olof

Medlem
    8 maj, 2000 vid 20:11

Skidsport Bromma har numret 08-267076

• plankton

Medlem
    9 maj, 2000 vid 06:28

Bunk i hamarby ind.omr har tel: 644 90 90.
    Se upp med deras öppettider bara, dom è lite skumma!

• robin

Medlem
    9 maj, 2000 vid 08:13

Beli Marin, 755 49 05.

/Robin

• anonym-anvandare

Medlem
    9 maj, 2000 vid 21:18

jo, brukar du handla där…är det verkligen bunk nu eller är det megascene eller är det pasport…billiga tycker jag iaf att de brukar vara

• linsurfer

Medlem
    10 maj, 2000 vid 06:25

De är ju typ samma sak. Hans Bergström driver BUNK, hnas son konrad megascene och PA åtminstone har jobbat för dessa. Så det spelar nog ingen roll.

• kapten-haddock

Medlem
    10 maj, 2000 vid 07:20

Har inte Beli Marin gått i konken? Om inte, vad har dom för grejor (sortering)?

• plankton

Medlem
    10 maj, 2000 vid 08:08

vad jag förstår så heter dom fortfarande BUNK officiellt efter namnbytet från TOPP 12 för 3år sedan. Och jag tycker dom har bättre priser och (i alla fall förr) ett större beg utbud. Synd att dom har öppet så lite bara. Kan även för många ligga lite dumt till, Bra nu är att det inte bara finns windsurfingprylar utan även andra vattensporter.

• robin

Medlem
    10 maj, 2000 vid 08:31

De satsar inte fullt på surf, men man de säljer fortfarande lite bic och north mm. De har hemsida http://www.beli.se

/Robin

• cosmos

Medlem
    10 maj, 2000 vid 08:36

deras surf grejs kommer in nu under de de närmaste veckorna! var där i lördas å då hade de inget. de säljer häller inget begangat om de inte e nån enstaka bräda.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surf affär i sthlm!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.