Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surf Companiet/Megmax

• Surf Companiet/Megmax

Publicerad av colle_screamer på 15 april, 2003 vid 21:02

Surf Companiet verkar vara bättre på både prylar och priser.
    Megmax har ju bara tagit ett år på sig att fixa fotstroppar och bom skydd tänker dom tydligen inte beställa samt att upphalslina kostar dubbelt så mycket på megmax som surfcompaniet. / En som bytt surf affär

oskie svarade 21 år, 6 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • JOHN_J_RAMBO

Gäst
    16 april, 2003 vid 09:45

Men Carl-oscar så du säger!
    Kom genast in o ät upp din gröt.. tongue.gif

Jag tyckte nog att dom vart schyssta, min farsa är alltid lika glad när han kommer där ifrån, han tycker det är så roligt att få prutat ner lite smirk.gif o vem tycker inte det..

Nyss köpte jag en ny boom för 3800:-, då tyckte en snubbe där att han var as “bussig” om han skickade med en film oxå..Jippi tänkte jag, någonting att kolla på i väntan på att jag skulle få använda min nya boom…Sätter in videofilmen,Började bra, men efter typ 7min började allt om från början som jag nyss sätt crazy.gifhm…Vilket pucko rent ut sagt, gett mig en promotion video confused.gif..skulle inte förvåna mig om han fått den gratis!
    åkte och lämnade tillbaka den här om dan, hade häldre gått hem utan en sådan “film”..Känndes jädrigt kass faktiskt..
    jaja..har ju iallfall fått använda min boom 3ggr wink.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    28 april, 2003 vid 18:14

med tanke på att exakt samma bom eg. kostar 6499:- och att jag inte har minsta anledning att ge dig en film överhuvudtaget så skriver jag inte under på att jag är ett pucko wink.gif

men som en sann älskare av skitsnack så frodas jag, denna gång kunde jag inte låta bli att svara!

who gives…??

• JOHN_J_RAMBO

Gäst
    28 april, 2003 vid 18:44

“igentligen”
    Varför inte sälja den till det “igentliga priset då” confused.gif
    Activesports sålde ju oxå ut Noth bommar för runt det priset..men inte 2003:erna.. smirk.gif
    mm..ne det e ju sant att du inte behöver ge mig en film..så varför gjorde du det? tongue.gif

Vi lär synas någon mera gång när jag skall handla,
    Kanske någon annan “grym” film på köpet wink.gif grin.gif

• oskie

Medlem
    30 april, 2003 vid 21:21

Hm, jag var inne på Megmax i Malmö i veckan och dom har visst fotstroppar! smile.gif Blev dessutom jäkligt trevligt bemött, stog länge och snackade med Henrik om vindsurfing och framför allt kite. När det gäller priser så beror det ju som vanligt på märket; t.ex. är Bic billigt och prisvärt hos Megmax (ca 8000 för många bra brädor i min mening), medan märken som Naish kanske är dyrare (men är dock i samma prisklass som Starboard, F2, JP hos andra)… Jag tycker inte man kan klaga, speciellt eftersom dom satsar både på kite och vindsurfing och andra sporter samtidigt…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surf Companiet/Megmax

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.