Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Surf de la Västkusten imorgon tisdag
-
Surf de la Västkusten imorgon tisdag
Publicerad av johnk på 9 juni, 2008 vid 17:31Helt enligt tradition:
Fordons-lös kajtare i Högsbo (göteborg) söker sällskap inför morgondagens surf.Ska ”jobba hemifrån” så jag är flexibel med detaljerna.
Undviker dock helst eftermiddagen eftersom vinden verkar gå nötter på riktigt och jag saknar både stormkite och godkänd flytväst.Vilka ska ut – var – när?
/johnk – lätt sargad från stora höga
wakenils svarade 16 år, 9 månader sedan 17 Medlemmar · 50 Svar -
50 Svar
-
Vi verkar vara fler från Götet som saknar transport i morgon (tråden: ”ngn tidig karavan ifrån götet-vbg imörra?”) Läge att hyra en bil? Någon som är med och delar på kostnaden?
-
@antlin 473625 wrote:
Vi verkar vara fler från Götet som saknar transport i morgon (tråden: ”ngn tidig karavan ifrån götet-vbg imörra?”) Läge att hyra en bil? Någon som är med och delar på kostnaden?
Jag riskerar att vara överriggad imorgon ändå så det känns inte värt att hyra för min del. Kan stå över en dag just nu men I värsta fall tar jag bussen till Askim tidigt medan det fortfarande är sydväst.
-
det verkar gå sådär med transport för min del med…synd att missa en sån dag som det imorgon verkar bli…styra upp något?
-
hur går de med bil för er? åker från borås ca 15 men finns tyvärr inte mkt plats i bilen… ev 1 eller 2 kan gå in…. hade egentligen inte tänkt åka förbi gbg men skulle ev kunna ta den vägen… lite osäkert dock om de blir åka av, har nämligen ingen liten drake:( rapporten imon avgör om bilen startar eller inte:)
-
Jag lägger ner det där med bilhyra. Satsar på onsdag förmiddag och ev. i morgon eftermiddag.
Wer: Det löser sig nog för min del med transport i morgon eftermiddag, så plocka upp någon av de andra om du har vägarna förbi. -
verkar som att det har löst sig för min del med, ses på vattnet!
-
@wer 473665 wrote:
hur går de med bil för er? åker från borås ca 15 men finns tyvärr inte mkt plats i bilen… ev 1 eller 2 kan gå in…. hade egentligen inte tänkt åka förbi gbg men skulle ev kunna ta den vägen… lite osäkert dock om de blir åka av, har nämligen ingen liten drake:( rapporten imon avgör om bilen startar eller inte:)
kör inte värsta omvägen för min skull, speciellt om du inte kan åka själv för att kiten är för stor…
Om nån från götet vill ta mig med så ring och väck mig imorrn (helst mer än en halvtimme innan :)). Nu är det dags att sova. Bor här: http://www.hitta.se/ViewDetailsWhite.aspx?vad=0704908989&var=&Vkiid=rRSYtisI%2fbpZfHpwbehauw%3d%3d&Vkid=67352346
-
Jag rullar i Blå Pilen från Odinsplatsen efter jobbet imorrn och kan eventuellt ha plats. 0708-867386
-
nån som har ”rapport” från varberg? blåser det pung eller dubbelpung?
-
@smaskens 473800 wrote:
Vi lever faktiskt på 2000 talet. Det finns carsharing:
http://www.sunfleet.seHar de humlor? Som vanligt så är allt som är 2000-tal bara tillgängligt för folk i centrum.
Logga in för att svara.