Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surf Fredag Skåne

• Surf Fredag Skåne

Publicerad av smurff på 10 november, 2004 vid 23:41

Tjena! Nån som skall ut å köra i vejbystrand eller neråt sydkusten fredag förmidadag fram till 1600? trist och vara själv!

ekern svarade 20 år, 4 månader sedan 4 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    10 november, 2004 vid 23:53

jag kanske drar ut på dogge (västra stranden halmstad) på förmiddagen om någon mer har tänkt köra där då..inte sugen på att köra själv, börjar ju bli lite kallt i vattnet..

• _alexander

Medlem
    11 november, 2004 vid 09:16

jag tänker definitivt dra ner till dogge fast det blir vid 13.00 tiden kan inte komma ifrån plugget tidigare mad.gif

• ekern

Medlem
    11 november, 2004 vid 18:37

tänker surfa imorgon. Tycker också det vore roligt att vara mer än en. Tänkte åka till melbystrand som ligger mellan båstad och halmstad.

/Erik

• _alexander

Medlem
    11 november, 2004 vid 19:07

hur är det på mellbystrand har aldrig varit där

• smurff

Medlem
    11 november, 2004 vid 19:26

Sist jag var där var i somras när det blåste apa (pajjade 4.7:an lite smile.gif klantade mig rätt ordentligt) Upplevde det som rätt svårt att ta sig ut genom brytet, med tanke på hur det skall blåsa imorgon vet jag inte hur pass sugen jag är på mellby…. Vejbystrand är lite mer ”skyddat” men har å andra sidan bara vågsurfat där så jag minns inte hur det var med brytet. Snackade med en kille som bor där idag han sa att det finns ett bra ställe att gå ut på strax söder om stranden.

• ekern

Medlem
    12 november, 2004 vid 07:50

Ja det kan vara lite jobbigt att komma ut och man kan bli ganska mycket spolad om man har otur. Om man tycker att det är jobbigt kan man åka till reningsverket som ligger söder om melbystrand som ger mindre vind och vågor, men e ok.

När hade ni tänkt och sticka ut idag? Kan oxå tänka mig vejbystrand har dock aldrig seglat där.

• anonym-anvandare

Medlem
    12 november, 2004 vid 09:00

Typ 11 eller nåt liknande har just gått upp men fixar rätt snabbt

• ekern

Medlem
    12 november, 2004 vid 09:08

ok. Jag sticker till vejbystarand då också. ses där

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surf Fredag Skåne

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.