Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › surf frilla
-
tackar vet jag en äkta jagr hockey.
körde det ett tag. dock är hockeyfrilla inte längre en arbetarklassfrisyr utan en b-kändis frilla alá bigbrother danne.
efter hockeyn lät jag det växa, och det växer än. ser förjävligt ut så snart blir det 3mm här också.
även det i äkta workingclass anda.lättskött, billigt, snygg, och praktiskt
-
Jag har själv haft dreads, och de blir fanemej inte alls äckliga. Bara man sköter dem fint så håller dom riktigt bra. De skyddar mot kyla och hårda smällar. De e fanemej grymma grejer ljug aldrig!
-
Oi Oi Marra.
långhårswankers get of my boots.nu fortsatte jag där jag inte ville men jag blev å exalterad när jag såg Marras presentation. det är inte alltför ofta man träffar vettigt folk som lyssnar på Oi.
-
tjena styret!!
har hela tiden undrat om det finns någon här på konfen som delar fler av mina intressen än vindsurfingen!vilka band lyssnar du på?
jag kan rekomendera dig att åka till berlin 4.e december! jag ska göra allt för att komma dit. band som angelic upstarts, cockney rejects, red alert mfl. spelarsurfar du i haga park? har aldrig varit där.. det är vid göteborg va?`själv kör jag runt i skåne.
ha d gutt!
-
håller med brutus och styret det ska vara skinn=noll skötsel
samt ett djävulskt skägg alt en bra tre dagars stubb så att det syns att man är torr bakom öronen. hahaha ta det inte så allvarligt här på steffo är vi alla en enda stor familj tror jag. -
svaret på din fråga finns på http://hem.spray.se/mikael36/hockeyfrossa/vasttysk.htm
sen är det bara att speeda på i rännan på sotavento, ah!
Hockey På!
-
Ja, fast ska man speeda i tyskrännan på Sotavento får man allt lägga till med en redig race-musch också
-
Trodde, i min okunskap, att i alla fall försök till snorbroms var ett obligatoriskt komplement till en äkta tyskhockey. Kanske inte en redig räjs-musch, som alltid ger respekt, men en fjunig moppe-musche är väl det minsta man kan begära?
Surfa På!
-
Man kan väl sammanfatta det så här, en moppe-fjunis är helt OK på mindre kända speedställen som Haga Park, Görväln, Brädviken (Gävle) osv, men ska man ligga i speed-ränne på Sota så ska det nog till en ordentlig räjs-musch för att platsa. Färgglad våtdräkt (eller varför inte naken) är också ett plus. Moppe-fjun-wannabees ska nog hålla sig ifrån den rännan.
-
som gammal sandvikare har jag bara en fråga finns det surfspots i gävle sandviken området som är värda att släppa brädan hem igen.
-
Natürlich!
Gå in på http://www.tungsurf.com och “spots” så ser du de olika spotsen i Gävleområdet och en bit söderut.
I Storsjön så är det framförallt Strandbaden (no-nv) och Bångs (s-v) som gäller, men även Hedåsen funkar på västliga vindar.Klart du ska släpa med dig brädan.
-
schysst sida! fråga: den populära frillan man ser på östermalmare och z-tv kändisar, ingår den i överklass gruppen eller bör de ha en egen klass för sig?
-
Såg på den klassiska nya tokserien Chaparall häromdagen hur man kan av annat hår göra en riktig tyskräjser mussche åt kompisen……….kan kanske du och jag Mac göra en sådan åt lillebror Nik?
-
Marra nej för bövelen! Haga Park ligger på Öland och ingen annan stans. Om sanningen ska fram, och det ska den väll, så blir det itne så mycket oi nuförtiden, har väl en fem gamla skivor eller nått som går på då och då, då är det mest angelic uppstarts eller gutersnipe. kmmer inte ihåg fler namn, det är brända mp3skivor med sedan länge försvunna skivomslag.
MAC!
Inget doppande med några tyskmustascher bubbelbadet bara. En som verkligen skulle behöva skaffa sej en murre är page-Olle den gamle luffaren, hem och knåpa med dej. Han kanske kan bidra med hår själv. Det måste ju klippas lite där uppe om det ska bli hockey, och det ska det väl.
Logga in för att svara.